page kunci locker

Sunday, October 16, 2011

ultraman panda.. huhu ^_^

Assalamualaikum

Hai korang.. Pernah dengar tak pasal Ultraman Panda?? Mesti tak pernah kan.. Sebab Ultraman Panda ni aku yang bagi nama.. Hahah.. Cute tak nama dia, mestilah macam aku juga (over perasan) hahahha...

Nak tengok tak Ultraman Panda yang aku snap gambar dia masa dia tengah terbang?? Korang mesti tak percaya panda boleh terbang tapi inilah kenyataan masa Ultraman Panda ni lepas jek berjuang.. Dia nak balik kat tempat tinggal dia, aku sempat snap gambar dia sebagai bukti kewujudan dia ni.. Usyah la gambar Ultraman Panda.. Huhuhu...


Sebabkan gambar ni aku punya, suka hati aku la nak letak watermark aku, ko kesah apa.. Blog aku.. Hahah..  (kasar pulak) hehehe.. Itulah dia Ultraman Panda.. Cute kan.. COmelnya.. Aku minat gila, aku tak sanggup nak bagi korang tengok sebab dia milik aku tapi tak apalah sebab aku kena kongsi juga kewujudan ultraman ni.. Hahaha.. 

Sekarang percaya tak wujudnya dia ni?? Percaya panda boleh terbang?? Jadi sayangilah panda, tolong jangan bagi makhluk Allah yang comel ini pupus, aku merayu sangat-sangat.. Betapa hati ini menangis bila dengar haiwan comel ciptaan tuhan ini pupus kerana kekejaman manusia.. :'(

Oh ya, Ultraman Panda ni bagi aku panda yang comel tau sebab aku sayang panda.. Nak tengok? Usyah la gambar panda peliharaan aku ni.. Hehehe...


Hah, comel tak anak panda yang aku pelihara ni?? Huhu.. Gembira rasa hati.. Hahaha... Korang nak? Minta sendiri, hahaha
p/s : imaginasi aku kuatkan macam budak-budak.. hahaha.. SAYANGILAH HAIWAN CIPTAAN TUHAN :)

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

Eyda Syahida said...

iwan! sape yg wat ultraman panda tuh? comelll ;)

azrijohan said...

errr...umur berapa tahun ni bang? Hahahaha

Lam A'Aini (Oh Semut) said...

hahahaha . . .comel. . .sy shuka pandan . . . <3

Cik Ash said...

alolo.. comel la ultraman panda.. ni buat akak geram nak peluk2 dia.. he3.. akak suka entry ni.. kesian dengan panda binatang yg semakin pupus kan..

ILA HonEyBuNNy said...

hahhahah...memag comeiii...ngeh3...

Nurul Iman Rosman said...

eh eh, suke panda ke?

ololor, comel nye. hehe ;)