page kunci locker

Friday, January 6, 2012

yana ellyana ni model ke?

Assalamualaikum


Yana Ellyana

Yana Ellyana gadis cantik blogger yang cukup bergaya dan unik ini membuatkan ramai tertanya-tanya. Adakah Yana ini seorang model?

Mula-mula aku kenal Yana dalam facebook, aku tak tahu nak sebut nama dia macam mana sebab pelik ejaan nama dia. Yana gunakan ejaan Yqnq Ellyana dalam facebooknya. Yqnq tu macam mana cara nak sebut ek? Aku punya la berbelit-belit lidah nak sebut tapi aku diam jer, tak bagi tahu orang lain yang aku tak reti sebut nama dia, nanti aku kena bahan lak.. Jadi aku diam jer..

Sampai satu hari aku sebut-sebut jadilah bunyi Yana.. Baru aku tahu yang Q digunakan dalm ejaan nama dia tu rupanya menggantikan huruf A. Punya la blur aku masa tu, hahaha.

Tapi gadis cantik ni tak sombong bila dia tetap layan semua orang yang tegur dia. Wah, bangga bila tiba-tiba dia balas-balas komen aku.. Hahaha.. Tak sempat aku nak tanya tapi dia ni model ke?

Pendapat korang? Muka cantik, ada rupa, bentuk badan dan gaya seperti seorang model. Wah, mungkin juga kot sebab dia model, blog dan fanpage dia maju gila-gila.. Kalau nak tahu lebih lanjut, apa kata anda semua pergi stalker dia sendiri. 

ADAKAH YANA ELLYANA INI MERUPAKAN SEORANG MODEL?

Untunglah perempuan cantik mudah cari duit, jadi jer model dah dapat duit. Posing sana sini dapat gaji ribu-ribu.. Aku jeles, hahaha... Ngek XD

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

12 orang doakan kunci locker berjaya:

shazmir said...

mungkin die model kot..cantik gak..

xyz4mir.blogspot.com

SyazwanSarawak said...

panas tak panas la entri ni. user online beratus ohh :O

komen? boleh tahan. kahkah

lama tak merayap blog ni. hewhew

akilDAXemoMACHO said...

untung ler org nih.. banyak pembaca kot!! terbaek!!! chaiiyok2.. eh cantik doe awek nih. semestinya bakal istri aku lgi cntik arr.. maap ye cik yqnq.. hahaha

yqnq ellyana said...

aippp !!! kite blogger je,xlayak jadi model pun >,<

Eyda Syahida said...

untunglah cantik, terus kunci upkan entry. erkk! larikkkkkkkkkkkk :p

Cik Ash said...

pemes dia lepas ni.. untung la.. hehehehhe

c-ma said...

haha..sye knl dye...orgnyer mmg sweet n baik...future model kowt..hehe

liya alia said...

wahhhh.. exrumate kat ump sem satu dulu dah pemes la. bangga ceq sebagai rumate. hehe

Ik Hanif said...

untunglaaa yana layan..aku dari dulu lagi tunggu yana clash ngan pakwe dia tapi tak clashx2 jugak..ish..bhahaha..

Anonymous said...

hahaha. jgn puji lebih2.. nti dye kembang smpai koyak2 kang baju tuh. =ppp