page kunci locker

Thursday, August 25, 2011

macam ni yuyu zulaikha rupanya??

Assalamualaikum

Ok, mesti ramai yang baca ni sebab tajuk aku letak nama Yuyu Zulaikha.. Hahahaha... Dan mesti ramai yang panas dengan aku sebab asyik tulis pasal blogger jek.. Ala, rilex.. Aku saja nak promote blog dorang.. Aku dah tak kejar-kejar traffic.. Ni saja jek suka-suka tulis.. Hehehe.. Opss.. Ok aku dah merepek.

Hah, korang nak tahu sesuatu pasal blogger yang korang sayang sangat-sangat ni?? Ramai tak peminat Yuyu Zulaikha? Sila like entri ni.. Hahahahaa... Aku pun peminat Yuyu, sekian terima kasih.

Eh2.. Belum habis. Apa aku merepek ni.,.. Grrr.. Ok, bawah ni adalah pendedahan yang aku dapat.. Adakah Yuyu Zulaikha seorang yang suka ponteng puasa? Banyak makan bila buka? Makan tak baca doa? Suka mengata orang bulan ramadhan ni? Mari usyah bawah ni.. Usyah sepuas-puasnya...


//
//
//
//
//



//
//
//
//
//
//



//
//
//
//


//
//
//
//
//



~ klik untuk lebih jelas ~

 Hah, nampak tak? Hehehe.. Tu lah apa yang aku nak sampaikan.. Bukan Yuyu Zulaikha suka ponteng puasa, suka mengumpat. Cuma hari tu dia tertidur jek.. Hehehe.. Yang tak boleh blah, Yuyu tak mandi..! hahahahahah... Busuk-busuk.. Hehehehe... Tu la Yuyu zulaikha kita yang kita minat tu.. Hehehe.. Dia tak mandi pergi berbuka.. Kat secret resepi rasa aku tempat dia buka ni.. Hehehe...


Ini penjelasan Yuyu lagi.. Hehehe.. Nampak ke eyeline tu panjang sebelah? Aku tak nampak pun.. Hehehe.. Korang nampak? Alamak.. Aku pendek umur la macam ni tak nampak.. Hhahahaa...



Tapi yang ni memang aku respec kat Yuyu.. Aku bangga ngan Yuyu.. Kenapa? Ala, komen atas tu.. Tengok, Yuyu blur kan gambar orang yang tak pakai tudung dan seksi-seksi.. Hehehehe.. Respec Yuyu sebab bertindak bijak.. Sebab kebanyakkan kita tak fikir kalau nak upload gambar, gambar orang yang tak sepatutnya ada pun kita tayang kat semua orang (termasuk aku sendiri) hahaha.. Yuyu memang the best.. Tapi Yuyu busuk tak mandi.. Hahahaha.... :P
Kata-kata kunci locker : Yuyu Zulaikha, jangan marah ya.. Saya dah inbox Yuyu untuk buat entri ni.. Hehehe.. 
Sapa peminat Yuyu? Mai komen.. Hehehe.. Aku peminat Yuyu, jujur ni.. Hahahha... Sebab apa aku minat? Sebab Yuyu tak sombong, dia datang jek baca entri aku dan balas jek komen aku.. Huhuhuhu.. Dan nak cakap ni. Yuyu tetap nampak sweet.. Aku suka Yuyu pakai tudung yang macam gambar Yuyu tak mandi tu, korang? HEhheheheh.. Jemput komen dan like ye.. ^_^

Dapat gambar Yuyu dari page Yuyu : SINI PAGE YUYU <-- yang belum like boleh like :)
Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

19 orang doakan kunci locker berjaya:

muhamadsufian89 said...

kalau yuyu baca komen aku ni aku nak bagitau aku suka yuyu. haha <-- komen cari nahas. errkk!

Roti Telur said...

aku peminat yuyu ni..kihkih..

http://asyrafasnawi.com/

kunci locker said...

muhamadsufian89 : kalau yuyu baca nanti...abez r ko kne ban..wakakaka...xde r..yuyu ok..aku rse r..hehehe...tgu yuyu blk dr kolumpo <-- ejaan yuyu kt pge die..hahahah

Kucing Serius. said...

She is memang blogger contoh. Blogger yang paling dicontohi orang ramai actually.

Aku lagi respect dia dari respect Ben Ben Boom :)

~Kirin Selama Perak~ said...

aku tau kalau yuyu baca komen aku mesti dia teringat rokok langkawi yang dia nak bagi kat aku..
#okbai

Mek Onie said...

yuyu bagus! dia tak pernah lupa jasa blogger yang selalu ada di sisi beliau,tabik la kakak cinonet yuyu,ahaks! i lapyu yuyu!

Mek Onie said...

yuyu bagus! dia tak pernah lupa jasa blogger yang selalu ada di sisi beliau,tabik la kakak cinonet yuyu,ahaks! i lapyu yuyu!

kunci locker said...

kucing serius : aku pun bangga dan respec yuyu...heheheh

kunci locker said...

kirin selama perak : apa??yuyu pnh bagi ko rokok??ish..mst ko yg paksa dia amikkn utk ko kn..wakakakaka

kunci locker said...

meaw : yuyu mmg bagus sebab die slalu update dan komen2 ng fan page die...hehehehe

Nyamuk Terbang said...

yuyu the best
walaupun dh femes
tpi x sombong
bleh lepak2 komen lg
aku suka yuyu dlm gmbr ats tue jgk
mcm bdk skolh
ngehngehngeh

syuha zulkifli said...

Yuyu Zulaikha --> Muka comel, suara comel, badan comel, gigi comel. Baik lagi =))

monologmalamhari said...

comel dan ayu je gmbr die . hehe :)

misS oreOo said...

ape pon yuyu mmg cumil :)

Yuyu Zulaikha said...

APE NI APE NI APE NIIIII!!

tengokkkk! dah tak seimbangdah lobang hedong yuyu!! kembang dahhhhh!! sape nak bertanggung jawab!!!????


alaaa.. yuyu je punn T_T


mekasihhhhh! haishhh! malu la pulakkk... kunci locker ni!! sumpah jadi kunci hati kang!

kunci locker said...

yuyu zulaikha : aahhh...tidak..jgn sumpah sy...hahaha...tengok..ramainy peminat yuyu...huhuhu...thnk yuyu sbb dtg komen...hehehhe

Yuyu Zulaikha said...

takde makne nye peminat la.. -..-' tu semua kawan kawan yuyu!

kunci locker said...

yuyu : wah...bangga ad blogger cm yuyu ni...hehe...

wey korg...yuyu ckp korg semua kwn2 die...bangga tak??hehe

Anonymous said...

hohoh
kak yuyu nie ramai fans rupnye
dalahot hit hut
gitu :D