page kunci locker

Thursday, September 1, 2011

rumah terbuka bergegar,,kenapakah?

Assalamualaikum

Hah.. Ini adalah kisah benar yang berlaku di Muar, Johor. Dimana rumah yang terbuka pada hari tersebut bergegar-gegar akibat daripada?? Daripada?? Tak tahulah apa puncanya.. Tapi apa yang terjadi telah mengejutkan semua orang yang ada di dalam rumah mahupun di luar rumah tersebut apabila hanya rumah tersebut sahaja yang bergegar. Rumah jiran dan kawasan-kawasan lain tidak bergegar lansung.

Anda tidak percaya? Anda percaya? Ingin bukti? Lihatlah gambar dibawa ini.


Hah, semua orang sampai duduk di luar rumah sambil perhatikan rumah yang sedang bergegar tersebut. Siap wartawan, artis dan segala macam jadah semua datang melihat keajaipan rumah bergegar tersebut.

DAN...

//
//
//
//
//


//
//
//

//
//

Boom !! Anda tertipu ! Hahahahaha... Sebenarnya tujuan aku tulis entri ini adalah untuk menjemput kalian semua turut hadir dan memeriahkan lagi rumah terbuka aku di Muar Johor.. Hehehehe... Jangan marah.. Saja bagi gempak sebab kalau tak gempak orang tak baca.. Hehehe.. Cis, aku ni macam desperate sangat nak orang datang.. Huhuhu..

Ofcoz aku desperate nak korang datang rumah aku.. JOm ramai-ramai datang memeriahkan lagi rumah aku.. Terutama yang duduk di Muar, Batu Pahat, Pagoh, Melaka, Tangkak dan semua yang berdekatan dengan Muar lah.. Hehehe..

Yang jauh nak datang gak?? Boleh.. Kalau jauh sangat takut tak sempat balik.. Boleh tumpang tidur dirumah aku.. Hehee.. Tetapi hanya untuk lelaki sahaja.. Perempuan boleh tapi alamak.. Takut nanti korang tak leh tidur sebab adik beradik aku ni lasak, malam-malam berjaga main game dan mercun, sat g korang tak boleh tidur.. Hahaha.. Lagipun tak manis.. Kan3..

Rumah terbuka aku dibuat pada :
Hari : Ahad /  Sunday
Tarikh : 4 / 9 / 2011 a.k.a 4hb September 2011
Alamat : Taman Permai, Sg. Mati 84400 Muar Johor
No. Fon (Aku) :
Facebook : Kunci Locker ( Sila Add dan inbox kalau nak datang)
PERHATIAN : Kalau dah mesej no aku sila beritahu nama ( betul dan nama FB) sebab aku bukan tahu no korang.. Kalau niat nak kacau, sorry memang tak layan. No tu memang aku buat khas untuk blogger so aku tahu orang yang kacau tu baca entri ni. DAN kalau dah add FB tu wajib inbox sebab kadang-kadang friend tak ramai aku tak approve.. MINTA KERJASAMA

Mari ramai-ramai hadir.. Tak kira blogger ke tak blogger ke, cina ke, melayu ke, india ke. Semua dijemput hadir memeriahkan lagi rumah terbuka aku.. Hehehehe..

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

10 orang doakan kunci locker berjaya:

Miss Butterfly said...

untunglahh sesape yang dpt pegi.. huuuuu~

aslann said...

wahhhh!! hari ahad!! cemana ni. cemana ni..eh eh ehhhhh!

Hamba Allah said...

kunci loker..nak join rumah terbuka kaw... insyaAllah kalo jadik aku calling2 kaw...! heheheheh

kunci locker said...

zulayha aziz : ok2...dtg la yer..xde hal r..calling2 jek..hehehe

Anonymous said...

wahhhhhhhhhhh retis buat umh tebuka msti la ramai yg pergi.. akak buat open house hari raya ke 2.. saudara mara jer yg g... ada sorg blogger datang akak ajak dia.. ingat ke x datang.. msg2 kata nk datang.. terkejut gak..

monologmalamhari said...

adoi .. guwa mcm nk pegi je bai . tapi sayap tade la plak nk terbg g sne . huhu