page kunci locker

Saturday, September 17, 2011

kawanku syafiq sakit teruk...

Assalamualaikum

Hai korang semua.. Hari ni aku nak cerita pasal seorang kawan aku yang sakit.. Aku tak tahu sakit apa.. Oh ya, dia seorang blogger juga.. Nama kawan aku ni.. Dia hanya ingin dikenali dengan nama Syafiq.. Kesian aku tengok dia ni sakit.. Darah banyak keluar.. Aku lak yang rasa geli.. Opsss... Salah taip pula, aku rasa kesian sangat ngan dia.. Hmmm...


Darah selalu keluar dari hidung dia.. Bila badan dia panas jek mesti berdarah hidungnya.. Kalau dah asyik berdarah.. Pasti dia akan mengalami kekurangan darah dalam badan dan ini akan membuatkan dirinya semakin sakit.. Kawan aku ni.. Aku sayang kawan aku.. 

Ya Allah, dugaan sungguh kau berikan kepadanya.. Semoga dia dapat bersabar dan tabah dengan sakit ini.. Sakit apa?? Mana aku nak tahu.. Dia nampak ok jek.. Dia nampak sihat jek.. Tengok gambar bawah ni.. Gambar masa hidung dia berdarah.. 


Itulah gambarnya.. Itulah orangnya.. Darah hidung dia tapi dia masih boleh bergambar dan senyum lagi.. Kawan.. Semoga ko sabar.. Sabar itu separuh dari iman.. Kalau benar itu sakit, harap sangat kau akan cepat sembuh..

Kepada yang kenal mamat atas ni.. Jangan banyak cakap lak kat komen.. Cover sikit.. Jangan sampai orang tahu dia sakit apa ok.. 

Korang, doakan kawan aku ni cepat sembuh ok.. Baik orangnya walaupun gila-gila sikit dia ni.. Hehehe.. Semoga dia cepat sembuh.. Amin...
p/s : Bro, jangan marah aku tulis kisah ini ye.. Hanya nak berkongsi.. Hehehe :P

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

22 orang doakan kunci locker berjaya:

capiq xD said...

OMG!!!!..weiii!!!...da sembuh lerr =.=...thanks! friends!..ahaks! thanks abg!..hak3!...grgrgrgrgrgrgr!

Syarifah Ashikin said...

mcm kena penumbuk org jer tu.. .. jgn marah en syafiq...

azrijohan said...

cian...nak aku tambah lagi darah tu tak?

kunci locker said...

hahahah...kejam tol korg ni kt dia...hahahah :P

sengat said...

ala dude wa lau pns sangat pun idong darah gak... bile tengah hari wa minum ais pun idong wa kompem darah.... ermmm

cik Beskod said...

owh dia... si MELATU hahaha.. kaki typo hahaha.. :P

capiq xD said...

-.- <---kritik lagi..muhahahahah

cik tenggiling said...

semoga cepat sembuh (komen aku baik gler kan..hahahhaaha...)

Syarifah Ashikin said...

kuncik loker.. akak x kejam ye.. :P

capiq xD said...

macih tengiling sayam kamu...muahahah!...tp da sembuh dah..akakakak!

capiq xD said...

cik BESKOD....jgn masukkan typo awk tuh eyh!...wakakaka!!!...

nak typo MALAMA skit..KIAT sme2

Zul Fattah said...

mak aii.. knapa boleh jadi cam tu?
takut den mnengoknye..

capiq xD said...

agak3 aku kne ape nie?..ehehe..ce teka

cik Beskod said...

CAPIQ xD hahaha... eh tu dia sendiri masukkan TYPO tu hahhahaha.. ya la MALAMA ini nak EMJOY hahaha

capiq xD said...

jgn nak EMJOY sgt eyh!...dalam nie pun jadi ke nak BERGADUG2...hahahaha!

cik Beskod said...

x baik GADUG2 sini nanti kunci locker marah KIAT baru tau huhu padan muka nanti hahaha

capiq xD said...

hehe!btol2 nnt KIAT semua kne marag sama dia...hehe!...MALAMA nnt..kite EMJOY laaa.!!ajak org IABN shekali..ahaha

cik Beskod said...

MARAG pon boleh la encik typo hahahha... ya MELATU ajak IABN ok hehhe :)

capiq xD said...

MARAG?..spekah punya typo tu!..hahaha!!!!...MALEYU xnak ajak ker?..hahahaha!

cik Beskod said...

keroro gunso dalam perauk la punya typo hahaha... ajak je la mane2 ahhahah GADUS ke IABN ke hahaaha

kunci locker said...

oit...korg buat ruang komen aku cm ruang komen korg ek...over dah ni...hahaha..dah mcm FB aku tgok...hahaha...

*marah ni...tkt tak??hahahah

semoga cpt sembuh...wakakak

Farrah yong said...

Dan2 . macam aku kenal je mamat nie =="