page kunci locker

Monday, September 26, 2011

#kantoi : cinta yuyu zulaikha ditolak bulat-bulat !

Assalamualaikum

Hai korang.. Lama tak menaip.. Dan kali ni aku kembali dengan edisi #kantoi.. Hari ini aku nak kantoikan blogger famous dikalangan kita tentang kisah cintanya.. Edisi #kantoi.. Hahaha... Aku ubah dari hentam kepada #kantoi sebab orang suka fikir bukan-bukan.. Aku tak hentam pun suka komen cakap aku hentam.. Damn manusia tu.. Hahahaha :P

Ok, edisi kantoi yang pertama mangsanya adalah Cik Yuyu Zulaikha kita.. "Cinta Yuyu Zulaikha Ditolak Bulat-Bulat".. Eh, ok.. Silap-silap.. Tajuk atas tu silap.. Maaf.. Sebenarnya tajuknya macam ni, "Cinta Peminat Ditolak Bulat-Bulat Oleh Yuyu Zulaikha !" hehe... Kenapa ditolak?? Jom baca printscreen ni.. Huhuhu.. aku bagi large supaya korang dapat baca dengan jelas.. Hahaha !


Pada suatu hari Sang Kancil pun post something kat facebook.. Ok damn ! Aku la kancil tu.. Kunci Locker bukan kancil.. ! Hahahah.. *kira ok dapat kancil sebab bijak, dari dapat lembu.. Hahaha..


Tengah aku dan member-member mengomen post facebook.. Tiba-tiba jek dapat komen dari seorang wanita cantik bernama Yuyu Zulaikha.. OMG ! Biar betik.. Masa ni aku memang tak boleh fikir apa-apa.. Excited gila sebab aku kan peminat setia Yuyu.. Hehehe...



Hah, tengok.. Berapa ramai yang pengsan bila Yuyu mai komen.. OMG ! Yuyu yang cute komen post aku kat Sahabat Blogger.. Wah... Si, Emophobia ni member study aku.. Sekarang dia serumah dengan aku sejak kena pindah duk kuates.. Grrrr... Suka-suka jek cakap aku pengsan, memang aku pengsan pun.. Hahahah :P






Ok, dah baca semua komen?? Aku tahu korang mesti tak baca semuakan.. Baca sikit-sikit, tak pun korang tak baca lansung terus cari ayat ulasan aku yang seterusnya.. Dan yang paling teruk punya blogger adalah yang terus tak baca then terus komen.. Tu lagi teruk.. Hahaha...

Ok, sambung cerita.. Nampak tak Yuyu Zulaikha bagi kita orang semua love?? Hahaha.. Kau ada? Tak.. Kita orang jek dapat.. Hahaha.. Yang best tu aku dapat dua kali love.. Kau dapat? *ayat nak minta penapak.. Haahahah.. Semua yang mai komen-komen tu dapat love.. Hehehe.. Mesti Yuyu penat nak taip love banyak-banyak or nak kena copy love tu kan.. Hahahaha..

Dan yang paling tak boleh blah bila ada orang lain mai komen dan minta love (cinta) Yuyu Zulaikha.. tahu kita orang cakap apa?? amek baca.. hahaha...



Ok, fine la.. Kita orang memang kedekut.. Hahaha !! (gelak kejam).. Kita orang tak nak kongsi.. Kami tak rela bermadu (gila).. Hahaha.. Yang datang lepas tu semua tak dapat love.. Kami jadi manager Yuyu dan tutup semua appointment kami tutup sebab Yuyu penat.. Yela Yuyu penat, tak caya lak.. Yuyu nak study exam lagi, masa tu Yuyu nak makan.. Nak pergi solat.. Jangan ganggu.. Hahaahahah... (aku tahu sebab Yuyu cakap kat komen #cis)
p/s : Aku nak kantoikan siapa lak kali ni?? hahaha.. Ok, guwa blah dulu sebelum terkena maki ngan anon.. (anon boleh komen ke?? errkkk)

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

3 orang doakan kunci locker berjaya:

woot woot said...

LoL aku tak heran langsung kalau yuyu komen/post kat wall aku..HAHA

kalau khai komen baru la gempak.LULZ

faizlaster said...

aku same ngn woot woot..haha...langsung x heran...hahaha

Miss Butterfly said...

sedih sebab dapat smile jep!! >.<