page kunci locker

Sunday, September 18, 2011

cat alat sulit???

Assalamualaikum

Hai korang.. Maaf aku update lambat.. Ni aku nak kongsi something yang aku jumpa kat asrama aku ni.. Sempat lagi aku ambil gambar kan.. hahahah... Fine la.. Korang usyah ni.. Aku malas nak cakap banyak..









Hah.. Nampak tak apa yang aku masukkan dengan "cat alat sulit?" Hahahaha... Kalau tak nampak otak korang memang suci.. Kalau nampak otak korang memang "biru".. Hahahhaha... Layan ~~
p/s : Jangan beli cat ni untuk cat alat sulit korang lak.. Mana tahu yang gelap nak dicerahkan.. Hahahha... Ok gila tak lawak.. tak senonoh.. Wahahahah... Blah...

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

taoslayerz said...

cehh...hehe, ingat kan betol2 punyer

balqiis azman said...

suka menyaspenkan org....

Fadzmie Mohamad said...

Waa. Otak aku kotor seh. =.="

kunci locker said...

balqiis azman : salah ke sy nk buat entri mcm ni???

kunci locker said...

fadzmie mohamad : hahaha...lu nmpk ke bai??otak lu mmg kotor...hahaha

Kartunis Damas said...

Mihahaha...gila lah klu ada skali pown..
Cat nie wrna apa wey??

kunci locker said...

hahaha...cat warna putih kot,...tak thu la weyh..aku tak tgok...hahaha