page kunci locker

Monday, September 12, 2011

blogger yang berjaya pun sokong entri hentam blogger..

Assalamualaikum

Hai pembaca.. Pembaca setia, pembaca sakit hati, pembaca sakit mata.. Semualah.. Hehehe.. Harini kunci locker dengan ikhlas hati ingin kongsi pendapat blogger yang dah naik tentang blogger hentam blogger.. 

Ya, korang tak percaya ke blogger yang dah naik pun kata tak apa kalau buat entri hentam menghentam?? Aku bagi bukti.. Aku kan suka printscreen dan bagi link terang-terang.. Hahahaha... :P 


Oppsss... Tu komen aku.. Salah la pulak.. Hahaha.. Tu komen aku dengan En. Eqbal Zack yang baik hati.. Hehehe.. Aku nak kipas pulak.. Errrkkk... Bukan nak kipas tapi memang En. Eqbal Zack ni baik hati.. Hehehe... Bawah ni pulak jawapan dia.. 


Hah.. Inilah dia pendapat dari blogger kita.. Hehehe.. Entri hentam menghentam tu bagus die kata.. Malah lebih bagus dari entri 18sx.. So, apa kata korang?? Pendapat manusia ni lain-lain tapi aku nak tanya korang, entri hentam ngan 18sx mana lagi baik?? Ramai blogger yang buat entri 18sx.. Korang tak ada marah pun dorang, korang tak hentam dorang pun.. (nanti aku nak cari blogger yang buat entri 18sx ni untuk aku hentam.. Hahaha)

Tapi kenapa aku buat entri hentam korang marah? Itu yang sangat-sangat pelik, aku hentam bagus apa, orang tu boleh perbaiki cara blogging dorang.. Err.. Aku betul hentam ke?? Korang fikir balik, baca entri aku betul-betul.. Hehehe.. Dalam entri last sekali nanti bila aku dah insaf hentam orang lain, aku akan bagitahu semua sekali kat korang, aku akan bagi korang nampak sebenarnya aku hentam kenapa.. Hehehe *kalau dah nampak awal tu bagus.. Hehehe...


Hah, yang ni aku memang amalkan.. Aku hentam blogger tu teruk-teruk sampai die menangis, mengadu kat kaki kipas, ajak geng segala bagai then aku minta maaf.. Heehehe.. Agak sengal gak la, tapi aku puas hati bila aku dapat tegur blogger tu dan aku dapat luahkan apa yang aku nak cakap sebagai renungan untuk semua orang.. Bila aku gaduh, aku akan minta maaf dan kita orang akan jadi kawan. Aku bukan bodoh sombong.. Aku boleh jek berkawan dengan orang yang tak suka aku.. Contoh macam prince91.com tu.. Aku hentam dia, sekarang dah jadi kawan.. Heehehhe.. Roti telur insya-Allah akan jadi kawan juga.. Hehehe..

Tu baru pandangan blogger Eqbal Zack.. Apa kata kalau aku cakap pasal Izamir Ridzwan dan Pendekar Berkuda?? Dorang sendiri pun ada buat entri hentam blogger dan ada entri dorang yang siap mention nama.. Izamir Ridzwan dengan kes yang pasal iframe manakala Pendekar berkuda pasal yang kes personal dia sendiri sampai semua orang tulis dia penipu dan Pendekar Berkuda juga pernah hentam blogger yang sama macam Izamir Ridzwan..

So, apa korang nak cakap lagi? Hentam blogger tu tak baik?? Ada banyak hikmah kalau kita dihentam.. Korang boleh fikir sendiri, korang boleh ubah dari cara penulisan, hiasan blog, personal korang dan sebagainya.. So kalau kena hentam tu janganlah nak melenting.. *aku nampak macam melenting tapi sebenarnya aku sengaja komen macam marah bila kena hentam sebab aku nak tengok reaksi penulis tu.. Aku bagitahu sebab ada yang cakap aku melenting tak boleh terima teguran orang*

Ni baru beberapa blogger jek yang aku tunjuk.. Ada lagi blogger yang galakkan dan sokong entri macam ni.. Ada jek oldbie dan newbie yang galakkan.. (Tapi lebih ramai la yang tak suka berbanding yang suka.. Hehehe..)

So, siapa nak aku hentam?? sila isi borang sekarang gak.. Hahaha.. Bajet bagus dan femes lak aku ni.. Jangan layan kepala otak aku ngan biul hari ni.. Heheheh...
p/s : Nantikan entri terbaru aku hentam menghentam... Kalau ada lagilah.. Rasa macam nak bersara sebab ramai membe cakap malu dapat kawan macam aku ni.. Hahhaa.. Malu ke?? Baguslah,, aku tahu siapa kawan siapa lawan.. Heheh.. Sekian..

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

22 orang doakan kunci locker berjaya:

simanis said...

Bagus! Anak didik CikguWan yang semakin cemerlang...Aku suka! hehehehe... Tahniah Locker!

merahitujambu said...

mcm tu kan baik..maaf bermaafan.=p

azrijohan said...

kalau lu betul ada teluq..lu kasi hantam sama gua la bro

kunci locker said...

kirin selama perak : hahaha...hentam ko??ko tak serik ke aku buat entri psl muka ko tu??hahahah

kunci locker said...

azrijohan : ko jgn smpi aku buat btol2...aku mmg pns ng ko ni...tulis entri psl aku tak abez...nk kena terajang??hahahah

harrazdani said...

boleh jadi cam cikguwan ni....teruskan menghentam bro...untuk kebaikan apa salahnya..yeee dak...

Pendamba Mawar said...

dunia blog ada yang suka dan ada yang tak suka.:))

Farhan Hanif said...

bestnya bila baca entry hentam menghentam ni...teruskan usaha anda....hahaha

Fathin Fazila Razali said...

org yang tak boleh nak kene hentam je akan terasa panas...tapi lebih baik tukar istilah hentam tu jadi provoks...

Anonymous said...

hahahhahahaa dah tak ada idea menulis ke .. sampai nak cari kesalahan orang lain bro .. kalau kesalahan asik kau ungkit .. kesalahan kau nak dikemanakan bro ...

jangan asik kondem orang lah ... hahahahahaa mu ni pon berblog tak betui lagi

penulis senja said...

kalau aku malu la buat macam kau ni .. macam tak ada keje lain je .. sesama orang melayu pon nak gadoh .. adehhhhhhh .. ore tu sokong ko sebab orang tahu kau tu bongok .. opssssssssssss .. terkasar lak ..

fierul said...

hehe papepon locker semoga trus maju dalam dunia blogger . aku ta hbat mcm ko n tanak hbat nti abis aku kne gan dorg nie . hahaha aku ta ske ayt *manis2* nie beb nanti kena kncing manis plak. hehe

Noraien said...

ermmm,bermaafan laa ea after hentam orang..dalam berblog nie,ade yang suka n ada yang x suka..biase laaa,adat dalam berblogging..

klu yang jenis xpuas hati tue,xpayah laa hentam2..lebih baik gunakan cara menegur secara baik !tue yg lebih bagus :D

anamizu said...

hentam sampai meleleh ayaq mata! kekeke~

puteri kasih said...

saya ni pembaca yang tengah sakit perut..huhu (tiada kaitan langsung)

pada pandangan akak...entri hentam menghentam lebih elok sebab ada yang tersirat sebenarnya tapi mungkin ramai yang tak perasan dan memandangnya hanya dari sudut negatif.

sengat said...

hehehe..... lau hentam yg betul ape nk kecah2 kan?? ala der depa sume dok jeles kat hang ni... dah2 pi lock pagar tu... :)

Farrah yong said...

hentammmm . meh bak batu nak rejam sekali . hahahaha ;)

CikAizA said...

selok-eloknya.. cakap cara baik.. x yah hentam2... sbb kdg2 masa kita hentam org ni.. kita x perasan.. kita buka aib org... sendiri mau ingatlah bila kita buka aib org.. ALLAH pun x hingin nak tutup aib kita nanti...

eqbalzack said...

salam,
aik? ada nama abg eq sini..takpe2...yang baik sama2 kita ambil, yg tak elok tu buang jauh2...
kita berdikusi cara baik tentang isu ni. tak salah pun...dan tak perlu rasa takut kan..