page kunci locker

Tuesday, September 13, 2011

blogger "ini" hatinya sungguh suci...

Assalamualaikum


Kepada semua pembaca entri :




Blogger yang rajin baca dan komen entri blogger lain,
adalah blogger yang dah berjaya dan juga bakal berjaya..
Insya-Allah..
Amin.. ^_^



p/s : Semoga doa aku termakbul, amin.. Apa lagi korang tunggu.. Komen la entri ni kalau tak, korang tak kan berjaya... Heheheh... :P

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

16 orang doakan kunci locker berjaya:

Pendamba Mawar said...

panjang sangat entri nih

yad'z said...

nak buat spontaneous tuesday ek hape? haha

tieka said...

entry pendek lgi,,heee..

fierul said...

hehehe . macm2 ko nie locker . semoga smua blogger bjaya :)

Eyda Syahida said...

hadoiii.. iwan ni.. macam2 ! =_='

p.kabasa said...

komen sbb nk berjaya =D

.bLoG aKu KaN. said...

hehehe....pnjang gile entry ni...ni speechless tuesday ea???hehe

Kucing Serius. said...

Apa punya doa ni Kunci -.-

Kejayaan terletak di tangan Allah. Jalan nak mencapai kejayaan pulak adalah subjektif Allah dah bagi. Terpulang kepada kita nak memilih.

Yang berjaya adalah bukan yang mengutuk orang lain atau mengaibkan orang lain,niat kerana Allah semata mata. Blogging dengan tulus.

Dengan apa apa cara sekali pun,sekali tak melanggar hukum,bertepatan dengan realiti dan dengan cara bernas,itulah blogger yang berjaya dan bakal berjaya. InsyaAllah. Aminn.

Lynn said...

amin...!! saya mawu berjaya..!! (muka sangat bersemangat waktu ni..)

Noraien said...

aminn..semoga kita sama-sama berjaya yea as a blogger ! >_<

Noraien said...

sokong Encik Kucing Serius ! :D

Amoychanteks said...

nak kata hati sendiri suci letteww ;p

wawa comel said...

terbaek punye entry :P