page kunci locker

Monday, September 12, 2011

benda paling bodoh dalam blogging...

Assalamualaikum




Locker dah banyak sangat simpan "barang"
Hingga melimpah tak tahu nak luah kat mana..
Blog jadi mangsa... 


p/s : Nak kena tukar Locker yang baru.. 

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

16 orang doakan kunci locker berjaya:

Pendamba Mawar said...

xperlu locker baru, buang 'barang ' yang xley guna lagi. simpan barang yang penting dan berguna je..:))

IMANSHAH said...

betul tu, buang yang takde pekdah

azrijohan said...

sial la puihhh....entri cam ni pon ade ke? mencikkkk






























hahaha:D

Anonymous said...

entri paling what the hell..wakakaka xD

- the law of anon

capiq xD said...

hahahahahah!!!..nie pun jdi ke?..hak3!

Farhan Hanif said...

barang apalah yg disimpan locker ni...barang panas ke? hahaha

fierul said...

kalau barang kemas aku nak la . kalau stakat selimut bsuk cmpak je kt sungai konpom ikan timbul terus . hehe

yad'z said...

warden datang nak buat spotcheck....
sila buang dan nyorok kan barang2 .. haahahaha

Farrah yong said...

erk , entry kau yang ini paling pendek setakat ini ;)

merahitujambu said...

tukar je loker baru..apa susah..=p

fyna said...

hahaha....adoii.....sabar je mak bace entri ko nih nok...
demm...nasib baek la mak nih penyabar..eehehehe..

Nyamuk Terbang said...

barang siapa yang mandi
nescaya dia akan wangi

Izzul Amir said...

tak payah loker baruu .. buat kunci mangga teros :P

tieka said...

barng apa??nk tau jgk...