page kunci locker

Tuesday, August 23, 2011

rindu sama kamu..

Assalamualaikum

~ ehsan pak google ~

Awak, hari ni saya rindu kat awak. Saya rindu sangat kat awak. Walaupun hari-hari lain saya memang sentiasa rindu kat awak. Tapi hari ini lain sedikit wak, sebab saya sampai rasa nak menangis sebab saya rindu kat awak. 

Awak, bila kita boleh jumpa wak? Awak mesti cantik masa saya tengok awak nanti. Mesti indah sangat-sangat. Awak, lama tak saya boleh tatap wajah awak? Awak, adakah saya berpeluang lihat wajah awak? Rindu saya semakin membuak-buak kat awak. Nak sangat rasa hati ni untuk jumpa awak, tapi kan. Saya belum sedia lagi, belum cukup segala apa yang awak minta saya lakukan untuk awak sebelum saya jumpa awak. Saya kadang-kadang cemburu dengan mereka yang disekeliling awak, yang rapat dan dapat bersua dengan awak. Yang awak pun semestinya sayang mereka. Saya cemburu sebab saya takut awak tak sayang saya macam awak sayang mereka, saya takut saya sayang tapi saya tak sedia dan terus saya tak dapat bersama awak. Takutnya.. Sedihnya hati ni bila fikir benda tu.

~ ehsan pak google ~

Awak, besarnya rasa rindu saya pada awak. 

Aku : korang rasa aku dah jatuh cinta ke? Ya, aku dah jatub cinta. Lama dah aku jatuh cinta. Sejak bila? Sejak aku mula kenal dia, sejak aku mula tahu pasal dia. Sejak air mata aku berani mengalir kerana dia. Harap sangat aku cukup segala apa yang perlu saat bertemu SI DIA. Amin~~

PELUANG KEEMASAN :

Ok, sorry entri ni jiwang, sila muntah. Hahahah.. Aku manusia, blog ni aku buat untuk personal life aku. Hehehe.. Pape pun thank sudi baca, agak-agak siapa boleh teka SI DIA yang aku sayang, rindu dan jatuh cinta ni siapa? Sila komen dan teka.. Hehehe.. Aku bagi HADIAH pada sesiapa yang boleh teka dengan betul. Tapi orang pertama yang teka dengan betul, orang yang teka betul tapi no 2 dan seterusnya tak dapat. Hehehe.. Cepat-cepat... Sila komen untuk hadiah dari aku. Sila komen dan beri link korang, anonymous or yang tak de link kalau betul sekalipun aku tak layan.

Tak perlu buat entri, cuma komen jek kat sini. Komen la sebanyak mana korang nak. Hehehe.. Good Luck. ^_^
p/s : Bila kita rindu, apa yang boleh kia buat ya? Huhuhuhuhu.. Pendapat?

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

10 orang doakan kunci locker berjaya:

Unknown said...

link pun nak gak ke? haha, tengkunizam.com ,. hampeh ko kunci locker. haha

Noraien said...

Allah S.W.T kowt ! <--- just teka :D

azien-ilalalaaa.blogspot.com ! >_<

Iqbal said...

rindu pada locker? ahha..

Ai-Sis said...

okay aku teka nama dia bermula dari huruf F kan?maksud aku fb dia? ;p

izzah zubir said...

okay muntah satu baldi nihh..gahahaa...ok ok kidding je ..jgn rindu rindua sangt yaww yee

Anonymous said...

mcm blh agak,,it seem not for a person,,, ^^

Anonymous said...

Rasulullah kan jawapan nyer...N_Nv

http://lifelikethese.blogspot.com/

Unknown said...

rindu kt saya pon apa salah nya kan haha