page kunci locker

Tuesday, August 16, 2011

dah tua tu sedar diri sikit !

Assalamualaikum

~ ehsan pak google ~

Aish mamat dua orang ni. Aku angin betul dengan mereka berdua ni. Ada ke patut dorang ni dah tua tapi perasan muda. Tak matang lansung, asyik nak buli aku jek. Tacing-tacing ngan korang ! Jangan nak perasan muda sangatlah. Sedarlah diri tu dah tua, aku yang tengok korang ni pun naik bulu roma. Macam budak-budak jek ! Grrrrr >.<''

hahahaha... Habis dah sesi luahan perasaan.. Sebenarnya kat atas tu cuma gurauan sahaja, apa yang aku nak tulis adalah berkenaan dua orang sahabat aku ni, kira abang aku lah sebab depa ni lebih tua dari aku. Hahahaha... Tua ! Wakakakka.. Sebenaarnya harini merupakan birthday dorang ni.. cepat-cepat wish. HAPPY BIRTHDAY ! Hehehehe...

Siapa dorang ni? Meh usyah kat bawah ni..

1) orang ni suka buat doodle. Blog dia penuh dengan doodle. Doodle yang kat header aku tu dia lah yang tolong buat. Kenal tak? Agak-agak siapa? hahahah.. Ala, brother hensem tu.. pemilik blog doodle-doodle tu.. (macamlah dia sorang jek yang buat doodle kat blog) hahahaha.. Bawah ni orangnya.. Hehehe


Hah, inilah orangnya.. Yazid Torpedo.. Hahahaha...hensem tak? Tak pun.. kan kan kan.. Hahahaha (jangan marah, gurau jek) harini kan birthday dia, semalam aku mesej wish birthday.. Amboi, dia suruh aku buat entri khas untuk dia, mengada betul mamat ni. Wakakaka.. Sebabkan dia minta sangat dengan dunia retro, so aku pun curi gambar dia kat facebook yang dok atas motor kesayangan dia ni.. Aku nak pinjam tak bagi, kedekut.. Hahahaa.. Apa-apa pun, Happy Birthday buat tua.. Hahahaha... dia lah owner blog www.yazidtorpedo.com, eh3.. Silap-silap.. owner blog http://www.yazidtorpedo.blogspot.com/ yang ada doodle-doodle tu.. Jangan lupa usyah, aku suka blog dia yang doodle, hahaha. *bodek

2) Mamat macho ni kalau korang ada kat Group Kami Blogger Utagha memang korang kenallah. Dia sangat aktif kat sana dan dia ni pernah bawa aku jalan-jalan. Hahaha... Nak juga kan aku mention dia bawa aku jalan. Dia ni baik hati wwooo.. Rugi ampa kat kenal dia. Siapa beliau? Meh tengok gambar abang macho ni.


macho brother ni? Macho-macho.. Boleh kahwin dengan mak cik aku.. Wakakakakak.. Gurau jek.. Brother ni nama facebook dia Mikro Kokus bukan kukus ye.. Hahahah.. Nama betul apa ye? Aku lupa, Wakakaka.. Kejam tak?? hehehe... Dia ni owner blog http://syukri0235.blogspot.com/ yang style tu.. Tak kan tak pernah pi baca kot? Kalau tak pernah, Pi baca lepas korang baca habis entri ni.. Hehehehe.. Semalam aku meseg dia wish birthday, pagi sahur baru balas.. Eh, pagi sahur ke? Entah, jam aku rosak.. Hahaha (alasan) Tapi nasib aku baik sebab brother ni tak minta lebih-lebih macam yazid tu.. Dia cuma cakap terima kasih jek.. Fuh, lega aku.. Hahahaha...

hah, dah aku malas nak panjang cerita, korang pergilah usyah blog dorang tu,k.. Kenal-kenal dengan brother-brother baik hati tu.. Umur dorang berapa? Hah, mana boleh bagitahu.. Korang kenal dan tanya sendiri, aku tak nak heboh umur dorang.. Nanti dorang malu dorang dah tua.. Hahahaha... Sila jangan hentam aku.. kih9..

Ucapan aku ialah, selamat hari lahir, semoga panjang umur, murah rezeki, cepat-cepat kahwin dapat anak so aku boleh dapat anak buah (prasan dorang tu sedara aku) hahahaha... HAPPY BIRTHDAY ^_^

~ EHSAN PAK GOOGLE YANG GEMUK ~

sorry curi gambar kat facebook bro.. hehehe
THE END

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

4 orang doakan kunci locker berjaya:

daim said...

mne tau pak google tu gemok?? ni nk touching nih!! haha! gurau2~ :P

Noraien said...

happy happy bezday !


semoga panjang umO n murah rezeki !

Yazid Torpedo:i'm your fan ! hahaa :D

syukri0235 said...

Wahhh...... terharu bangat neh..... ada oeg buat entri khas huhuhu~ Makaceh banyak2 naaa.... Nak minta cup cake agak2 bleh dapat x..??

FARIZA AINA said...

happy besday to both of you ^_^