page kunci locker

Friday, July 29, 2011

zulkarnain faiz a.k.a fyzal jai hot dengan aku !

Assalamualaikum

yeah ! hahaha.. aku suka gila bila mamat ni hot dengan aku.. dia memang hot sangatlah dengan aku sampai aku tak tahu nak cakap apa, terdiam aku. hahaha..

siapa fyzal ni? kau orang tak kenal? tipu.. dia sangat2lah peramah kat sahabat blogger (SB).. bukan kat SB jek.. dia sangat2 aktif juga disatu group yang suka gelak.. hahaha..

hahaha.. sebenarnya aku nak cerita pasal kawan aku ni harini.. ayat atas tu hanya gurauan jek.. hahaha.. zulkarnain faiz a.k.a fyzal jai atau nama sebenar beliau ialah Mohd Faizal merupakan seorang blogger yang sangat peramah dan jiwang.. hahahah... usyah template blog dia ni dulu sebelum aku cerita lebih lanjut..

~ klik untuk lebih jelas ~

hah.. nampak tak.. tulah blog brother kita ni.. sangat2 menarik weyh.. aku suka.. yela.. dah kau orang cakap aku budak2.. budak2kan suka kartun.. wakakakaka... dia pandai tarik perhatian orang, sesiapa pun yang datang blog dia.. memang suka la.. blog dia ringan, blog dia cantik.. tersusun rapi.. warna yang mesra alam.. mesra pembaca.. tak sakit mata datang baca entri dia.. hehe

cara penulisan blog dia agak jiwang dan memberi semangat serta pengajaran kepada orang lain.. hehe.. bacalah blog dia.. nampak sendiri.. hah.. yang tak boleh blah.. blogger otai pun follow blog dia tau.. sangat2 best la maksudnya blog dia tu.. geramnya aku.. jelez sebab otai tak follow aku.. wakakakak

doodle yang di blog dia tu.. dia kata dia guna khidmat google then dia edit sendiri.. kretif tak? bagi aku orang macam ni kretif.. walaupun bukan dia lukis sendiri.. tapi dia ada idea yang sangat2 hebat untuk blog dia.. tapi 1 hari tu.. adalah tiba2 aku nampak dia post status..

~ klik untuk lebih jelas ~

dia cakap penulisan dia tak berkualiti? bro.. terus terang aku cakap la.. ok apa penulisan kau.. kalau tak ok.. blogger otai tak follow kau.. dan bagi aku sendiri.. bagus penulisan kau sebab kau cerita realiti kehidupan.. jiwang gitu.. ramai orang suka baca tau.. kalau kau pandai lagi cari pembaca.. mesti kau pun jadi otai.. habislah aku ni dilupakan nanti.. hahahaha

tak perlulah kau nak risau.. ok dah cerita blog kau.. cuma kalau masih tak puas hati.. kau ubah sikit jek.. jangan banyak2.. jadi diri sendiri,k.. haahahhaha...

opss.. lupa la.. biodata kawan aku ni.. atoi.. kau orang ni.. cari sendiri.. tak kan semua nak kena suap.. hahaha.. yang aku tahu.. dia dah in relationship with someone.. so, awek2 sekalian.. sorry.. melepas.. hahahaha... usyah blog beliau,k..


Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

4 orang doakan kunci locker berjaya:

Pendamba Mawar said...

wah.. terharu aku... mekasih2 kawan..:) in relationship? hurm hanya di status.bukannya realiti..so jgan putar blitkan fakta..miahahhaa.. terima kasih lagi skali..otai follow?hehe. segan plak..kan ramai blogger lain otai follow gak.... btw thanks.. sapa2 yang nak knal aku.. ley la cari nama Fyzal Jai.haha #promote?wakaka..aku tak kan lupa kawan2 aku so jgan isow k..:)

Miss Butterfly said...

oke jeles.. nak camni jugakk!!! huuuuuu~~

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

ahakz~ ko memang suka part2 kontrobesi ni kn~ hahaha, siap post kat wall aku tu yg tak menahan ko ni~ lalala.. ok2~ tapi memang diakui dye best

Syazwan said...

pendamba mawar-ku wada...!!
#tetiba XP