page kunci locker

Thursday, July 28, 2011

hot ! main sambil gelak !

Assalamualaikum
~ehsan pak google ~

peh ! semalam memang hot la.. giler tak hot.. main sampai gelak, penat, lelah, termengah2.. ganas sangat main semalam.. mana tak.. mula2 sorang diri, main dengan dua orang perempuan.. lepas tu datang sorang lagi kawan laki.. join sekaki.. grrr... potong tol.. tapi memang bestlah.. kurang sikit penat main dengan perempuan2 tu.. hahahah

~ ehsan pak google ~

hot2.. kipas, kipas, kipasss !! hahahahah

peluh habis aku.. penat bukan sebab main jek.. penat gak sebab gelak tak henti2.. mula2 main tu.. ala.. panaskan badan dulu.. lepas tu.. aish ! mana boleh tahan.. gelaklah bila dah rasa best.. peh ! tak tahu nak cakap macam mana.. memang hot la ! hahaha..

=.='' korang fikir lain.. otak jangan nak kuning biru2 sangat la.. hahahahha.. kita orang bukan buat bukan2 ler.. hahaha.. nak tahu kita orang main apa? tengok la ya..

~ ehsan pak google ~

hah.. ni la apa yang kita orang main masa gerko pukul 2.30-4.30 semalam.. hahaha.. memang hot la sangat.. tapi memang terbaik.. dapat keluarkan peluh.. dapat enjoy.. gelak2 masa main badminton.. wakakakak.. kau orang jangan fikir bukan2.. hahaha

membe aku yang join main badminton dengan aku semalam :
siti nabillah

p/s : kita tengok berapa ramai yang otak kuning biru2 hari ni.. wakakakakak...

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

wan_cikgumuzik said...

hot yerr.... main yerr... gelak2 yerr.. kah kah kah kah..

cuba ko google perkataan MARIA OZAWA BOGEL kat google search.. ada tak?? Kah kah kah kah... yang tuu lagi hot..!!

Eyda Syahida said...

otak tak sempat nak biru kuning sebab tengah mamai bace entry ni.. baru bangun tido kott.. errr.. :D

da lame tak maen badminton! jelesss..

eja said...

haha..pergh ayat!memg la mau pikir kuning..haha..

Mekz's! said...

nyea...kuning? hurmm tetibe je cakap jgn pikir kuning atau biru sgt sgt hurmm sape mulakan perkataan tu dulu?! rasenye die pikir dulu kuut hehehe

♥yaya budak suka embun♥ said...

underage bikin aku hot! hahaha

SyazwanSarawak said...

hahaha. 'main' la puas-puas ya XP

muhamadsufian89 said...

bile fikir ko yg main aku tak terfikir langsung pasal kuning2 ni sebab ko kan budak suci. haha

Honeys Hasdi said...

penat siottt... hik3.. padan muka ko kne lawan kami dua smpai lembik.. hahahaha..;p