page kunci locker

Monday, July 4, 2011

teh dan gula ??! oh no...

Assalamualaikum

errkk.. korang jangan nak fikir laen.. hahaha.. tajuk tu saje jek.. bukan sebab aku tak suka,k.. tapi sebab ni.. sila layan dulu gambar bawah ni..

~ehsan pak google~

                  ~ehsan pak google~    ~pinjam gambar dari blog ashraf~

wah.. sedapnya.. haus lak aku rasa.. hehe.. air dan gula ni la yang aku nak cite ni.. hmmm.. aduh.. sakit perut aku.. air n teh dah ok.. gula ! errkkk... gula dah tamat tempoh ! wakakakka... aku buat air.. aku bau gula tu laen macam jek.. tapi dah haus.. aku bedal jek la.. skali tengok.. OMG ! tamat tempoh dah lebih sebulan.. hahaha.. dem.. sakit perut n rasa kelat jek lidah aku.. errkkk.. nasib aku ni bujang dan dah biasa hidup susah.. kalo tak.. mesti mulut aku dah berbuih.. hahah..

penah jek aku makan roti n biskut dah tamat tempoh sebab tak de duit nak beli makanan.. tak nak susahkan ayah n mak bank in duit.. penah jek aku makan nasi lebih2 membe aku.. errkkk... dah2.. terlebih cite lak.. sampai sini jek,.. nak cite pasal kelalaian aku yang ntah pape jek.. wakakakak

sekian, renung2kan dan selamat beramal ^_^

p/s : laen kali kalo nak buat apa2.. tengok betul2 ye.. kang ada yang masuk hospital.. hahah... gud luck n selamat beramal :)

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

16 orang doakan kunci locker berjaya:

C i k P i p i T e m b a m said...

HAHAHA , sengal . smpai mcmtu sekali ? jagalah ksihatan tu .

btw , ni nourelle isabella . ahaks :P

I do I need Iman said...

hahhaa tahu takpe.
ak pon penah jimat bhai.
smpai kwn ak yg xhbeskan mknn ak lahap.;p

kim heeruul said...

haha..
dulu masa kat hostel gua penah makan maggi cup yg dh exp 3weeks..sbb simpan dlm almari lame sgt..haha..

azlanmatt said...

aku dulu wat air teh tanpa gula... smpai skang nih... hahah.. jaga kesihatan lerr konon...

KimiCnoL said...

cool..baru lah bujang ginie..hehe ;D

kunci locker said...

cik pipi tembam : hahah...dah haus..heheh..org bujang wey...hahaha

kunci locker said...

i do i need iman : hahaha...sme la kita...wakakaka

kunci locker said...

kim heeruul : hahaha...giler kentang..wakakaka

kunci locker said...

azlanmatt : abah kita mmg sihat selalu...syg abah...hehhe *malu..wakakakaka... (minta pelempang)

kunci locker said...

kimiCnol : hahaha...tol2...mmg r..huhu

Akue Achik said...

pergi saman tukang jual gula tu. haha.

Eyda Syahida said...

mmg gile laa.. tp jgela kshtan tuuu...

kunci locker said...

aku achik : hahaha...bkn slh org kdi..aku yg tak habiskn..maklom la..sorg2 jek pki gula tu...1paket 2thn pn tak abez...hahaha...sbb tu smpi dah tamat tmpoh...hahaha

kunci locker said...

eyda syahida : hahaha...errkkk...org bujang...mne de jge sgt kesihatan...wakakaka

Jiejah Gorjes said...

jaga kesihatan ye nt sakit nak blaja apapuntakbleh :)

Rizwan Ewan said...

haha!! biasa la 2.. bujang + nk save bajet =) ok la 2..