page kunci locker

Monday, July 4, 2011

blogundi datin tyka

Assalamualaikum

wah... ada blogundi la.. baru aku tahu... hahah... sila layan header ni sat... heheheh


header flash sebenarnya.. tapi die bagi kitaorg header tepek ni gak.. kedekut punya datin.. tak nak bagi kita orang die punya header flash... hahaha.. demand lak aku.. macam boleh jek letak kat entri header flash... wakakaka...

segmen blogundi pe ni?? meh klik SINI <-- klik,, dalam tu ada penerangannya.. 

SESI promote DIRI !!

ok.. sekarang aku nak promote diri ni.. 
AKU NAK KORANG UNDI AKU ! <-- paksa ni.. heheh
silalah undi aku.. aku nak menang.. wakakakaka..
nak undi??   SINI    <-- klik

kenapa la kau masukkan aku lawan dengan semua hebat2 wahai datin tyka yang comey.. mata cantik... hehehe.. (bukan bodek ye) malas aku nak cakap panjang.. aku nak cakap sekali lagi.. UNDILAH AKU !

sebabnya aku nak banner flash... yela..aku tak de banner pun wey.. bila orang dah tawarkan banner flash terus.. aku sapu la... hahahah... sila undi aku ye.. nama aku yang atas sekali dalam senarai.. *kunci locker

p/s : bila korang dah undi aku.. sila komen kat entri ni mengatakan korang dah undi,k.. tu antara syarat segmen ni.. *annon pun dikira juga kalau annon mengundi la..* sekian... hehehe.. TERIMA KASIH BANYAK2 !!

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

18 orang doakan kunci locker berjaya:

myFirdaus said...

Gudluck Kunci Locker. all da best.

Eyda Syahida said...

walopon awk ckp sy gemuk, sy tetap undi awak.. hikhik

all the best n gud luck..! :)

Rizwan Ewan said...

wan undi utk abg.. =)

naz & sya said...

disebabkan ko selalu teman aku mesej memalam, maka aq pun undi kau. haha.

Katak Bodoh said...

Terbaikk lahhh kunci locker... !! haha... dah like!

papamaricano said...

xpela aku undi ko..hehhe

amira afiqah said...

dah undi dahh..good luck wan :DDD HAHA

NuRuL AsILaH said...

undidah.gudluck!!!

:) said...

ni dari aawan pagi. so chayok angah! aku undi ko.hehehe