page kunci locker

Saturday, July 16, 2011

subhanallah ! maaf ~

Assalamualaikum

nak share post yang aku terbaca dari facebook.. ayat ni ialah ayat sahabat aku amalina zainal.. nama FB dia.. tak tahu nama betul dia.. heheh.. ayat ni best sangat2.. layan~~

sebentar lagi kita akan memasuki malam " NISFU SYA'BAN " ( malam di mana tertutupnya buku amal, dan dibukanya lembaran buku amal yang baru) jadi sebelum di tutup, saya minta maaf atas segala kesalahan baik AHWAL mahupun AQWAL. Al-Insan-MahaLLuL-hotoi-wanisyan. 0 - 0 ye kawan-kawan semua.

RASULULLAH bersabda : barang siapa yang mengingatkan kepada sesama tentang kedatangan bulan ini. maka api neraka haram baginya. :)

~ ehsan pak google ~

pertama sekali.. sorry sebab aku sekarang ni suka share ayat orang.. bagi aku ilmu yang aku dapat tu harus aku kongsikan bersama kalian semua.. kerana diakhirat nanti ilmu itu akan sangat berguna untuk aku dan juga kalian semua.. aku tidak mahu dipersoalkan diakhirat kelak.. mengapa aku berdiam, tidak berkongsi ilmu yang aku dapat kepada orang lain sedangkan aku tahu akan perkara itu.. tapi jangan risau.. aku backlink setiap ilmu yang aku share.. :)

aku tidak mahu masuk neraka.. dengan ini.. aku dengan ikhlas hati.. dengan hati yang terbuka.. aku MEMAAFKAN dan MENGAMPUNKAN segala salah silap.. dosa yang sesiapa sahaja pernah lakukan kepada aku sama ada aku tahu mengenainya ataupun tidak.. aku tetap maafkan.. 0 - 0 ye kawan2.. kita ni hamba Allah yang kerdil.. setiap sorang dari korang dimaafkan..

~ ehsan pak google ~

dan aku juga dengan rendah diri.. dengan kelemahan dan aku jatuhkan ego aku hari ini.. untuk MEMINTA MAAF dan KEAMPUNAN kepada kalian semua.. sahabat2.. kawan2.. aku mohon maaf sangat2.. aku ni hanya insan yang kerdil.. tidak pernah lari dari melakukan kesilapan.. kepada sesiapa yang tak suka aku tu.. aku minta maaf.. mungkin aku tak perasan silap aku kat korang.. kepada yang aku ada mengata ke.. sakitkan hati ke.. marah ke.. apa ke.. maaf.. nafsu menguasai aku.. sekarang aku minta maaf secara terbuka kepada kalian semua.. sekian~

usyah amalina zainal jom ~~> SINI

p/s : kita ni semua hanba Allah yang kerdil.. tak pernah lari dari melakukan sebarang kesilapan.. maaf ye.. korang maafkan la semua orang yang ada buat silap kat korang.. insya-Allah Allah akan ampunkan dosa kalian dan insya-Allah orang laen pun akan terbuka hati untuk memaafkan kalian... ^_^

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

18 orang doakan kunci locker berjaya:

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

thanks sbb kredit kn beb.. :)

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

btw, nama betul amalina memang AMALINA ZAINAL.. simple je.. :)

kunci locker said...

m.e.a.s.m.y.s.e.l.f :
welcom2...heheh...hny berkongsi ilmu...heheh...wah..simple nme..sng t laki nk akad nikah...hehehhe

kunci locker said...

nur anisa : thnk..hehehe... ^_^

Nina Azriff said...

nice!! view this--->http://awakhatisaya.blogspot.com/2011/07/forgive-me-ye.html

kunci locker said...

nurul diana : thnk..thnk pd amalina zainal gak sbb die bg share...hehehe

kunci locker said...

nina azriff : thnk..hah...ok2..sy dtg skng gak..hehehe

Unknown said...

berkongsi ilmu amalan mulia :)

Mekz's! said...

nak mintak maaf jugak kalau ada salah silap kat mana mana. :)

kunci locker said...

nur amira radhiah : thnk..heheh

kunci locker said...

mekz's! : saya dah maafkan kalau awk ad slh..awk pun maafkan sy ye...thnk ^_^

kunci locker said...

cikpipitembam : hehehe...sweet

Anonymous said...

hai kunci locker ! ahaha . pagi ni atin cari link blog kc . jumpa jugak . dah follow dah . ada kesempatan nanti petang jumpa eh . =))

Unknown said...

yes sharing is caring,hehe