page kunci locker

Saturday, July 16, 2011

aku benci mari menari !

Assalamualaikum

apa pasal aku cakap aku benci mari menari, nak tahu? dulu waktu orang dok kalot cakap pasal mari manari.. tak pula aku kecoh2 nak cakap.. tapi kali ni aku nak heboh gak.. aku nak cakap aku geram dengan mari menari tu.. grrrr... 

~ ehsan pak google ~

tak suka.. tak suka.. tak suka.. grrr.. geramnya... !!

" korang : ish.. ang ni pasal po? asek dok cakap tak suka.. tak suka.. cuba ang cite awat yang ang dok kalot sangat tak suka mari menari ni.. benci2 bagai ni.. ang nak kena banned ke? kang tak pasal2 ada orang dari mari menari baca.. mampoi ang kena "

" aku : eh3.. suka hati aku la aku nak cakap aku suka ke tak ke.. pandangan aku.. kalau tak suka.. jangan buat mari menari tu.. "

errkkk... hahaha.. tak delah.. cheq maen2 jek.. sebenarnya bukan aku tak suka mari menari tu.. tapi adalah sorang kenalan aku tu.. someone special tu.. dia menang pertandingan mari menari.. eh3.. bukan dia masuk mari menari tu.. dia masuk pertandingan yang ada kat facebook tu.. nama pertandingan tu TELITI MARI MENARI yang dianjurkan astro ria.. hah.. dia menang yang tu.. bukan dia pi dok join mari menari tu, menari atas pentas orang tengok.. ish.. aku tak bagi.. no! no! and no!

pujuk la aku berjuta kali pun.. aku tak kan bagi.. awak jangan nak dok mengada masuk.. tak suka orang tengok awak dok gelek atas pentas tu.. saya jek boleh tengok awak menari.. errkkk *gatai... hahahah

hah.. die menang yang tu.. arini 16/7/2011.. dia pi bukit jalil untuk dapatkan keistimewaan semperna dia menang tu.. antara apa yang dia dapat adalah..

1) sesi belajar menarik exclusive orang cikgu mari menari itu sendiri..

~ ehsan pak google ~

2) sesi photoshot bersama Awal Ashaari dan Lisa Surihani

~ ehsan pak google ~

3) dapat tengok pertandingan semi final mari menari arini secara exclusive dan free.. 

~ ehsan pak google ~
gambar ni contoh jek.. bukan stadium mari menari ye.. hehehe

4) dan yang terakhir.. dapat t-shirt percuma yang ada logo mari menari.. kiranya dapat baju mari menari la.. hehehe.. tapi tak de pulak baju mari menari kat google tu.. nak buat contoh.. tak pe.. nanti dia dapat baju tu.. aku soh dia bagi aku gambar baju tu untuk edit balik entri ni.. hehe.. boleh ea awak.. hehehe

peh ! aku tak heran lah.. aku tak kesah dia dapat tengok mari menari tu.. aku tak kesah pun dia dapat baju tu.. aku tak kesah dia dapat belajar menari percuma.. sebab aku pun bukan minat menari dan aku kekok bila menari.. hahah.. yang aku geram dan jelez adalah !!

awak dapat bergambar dengan LISA SURIHANI dan AWAL ASHAARI !!


saya jelez.. awak tak boleh bergambar dengan awal.. kang jatuh hati kat dia.. saya nak letak mana.. dan saya jelez awak bergambar dengan lisa.. awek saya tu.. awak pi bergambar dengan dia.. tak tahu ke dia tu madu awak?? jangan pi dok serang dia sudah la.. dia tu awek ke-2 lepas awak.. errkkk.. *mampoi aku kena tetak.. gurau jek cik lisa.. heheh.. 

maen2 jek ea awak.. jangan balik nanti marah saya ye.. saya setia.. 

hah.. ni yang buat aku geram sangat2 sebenarnya.. dia bergambar dengan awal ashaari dan juga lisa surihani.. nak bergambar dengan lisa juga.. nak !! jelez.. sentap.. awak balik nanti jangan harap saya nak balas mesej.. sekian~~ 

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

21 orang doakan kunci locker berjaya:

Miss Butterfly said...

perghh.. gaya orang dilamun chenta.. kihkih~

wany dianwanie said...

ngeh3...entry jelez gler sentap nih!!

kunci locker said...

eyda syahida : errkkk...haha...mne de..wekkss

kunci locker said...

wany dianwanie : hahaha...mmg sentap giler...die blk nnt xnk contct die dah..majuk333....hahah

kunci locker said...

aremieroul : hehehe...knp3??hahah

Anonymous said...

hahahaahhahhaha..... cite menarik.. akak ingat x suka sbb apa..rupanya jeles... hahahhahhaha

tomato said...

jeles jugakkk ><

Adam Idris said...

hahaha ingat tak suka sebab apelah tadi
hahaha

kunci locker said...

eazy izzuddin : heheh...singgah la lg...hhehehe

kunci locker said...

muaz faris : errkkk...poco poco pun jd r...hahah

kunci locker said...

syarifah ashikin : hahaha...opss...hope xde yg marah2...hahaha

kunci locker said...

tomato : jom sme2 kita sentap n jelez ng die...heeheh

kunci locker said...

adam idris : hahaha...sori..entri merepek jek ni...heheheh

Anonymous said...

kilauan emas caner? suke???

Jemari MonteL said...

sentap.... ko curang !!!!!! hahahahahaha