page kunci locker

Friday, July 15, 2011

ilmu itu satu keajaipan

Assalamualaikum

arini aku nak share ayat best ngan korang.. ni aku dapat dari FB kawan aku.. suka giler aku baca ayat dia.. meh la korang baca gak.. best.. aku asek share ayat orang jek kan bape arini.. hehe.. aku suka share ilmu.. wahahahah... layan~~~


" perbezaan antara orang yang belajar berenang sendiri dan di ajar berenang oleh orang lain ialah orang yang di ajar berenang mudah panik d arus deras tetapi tidak bagi orang yang belajar berenang sendiri kerana dia belajar untuk lemas dulu bukan untuk timbul. "

I like 2 be myself
eventhough sometimes people not like me.
but it's ok coz i dnt want 2 be hypocrit..
i juz do my own thing
dont care what other people said to me
as long i know what i'm doing is not wrong.
when i'm angry,no one will notice about it
coz i can still smile n laught like nothing happen inside.
but if u really know me,u can know my EYES shows everything what i'm FEEL.

aku pinjam ayat ni dari kawan FB aku.. kerdit kat sahabat aku ni.. 
thank azlan..
klik bawah ni untuk pi FB dia.. heheh


Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

cik Beskod said...

nice hehehe.. suke2

Farierahasanz said...

berenang , berenang. . suka nye aku ngn ayt tu . .hahaa

Along Usop said...

i get the point..

eventough there are some parts need to be corrected..


:)

I do I need Iman said...

belajar utk lemas dahulu.?
baiklah akn ku lemas byk kali! haha

Jubaida Manis said...

hay all ..

greetings and best known success.

get into this blog I become more scientific.
nice info's, my heart will remember the info from this blog.
and I'll come back.