page kunci locker

Saturday, July 23, 2011

sila menyampah dengan aku !

Assalamualaikum
~ ehsan pak google ~

ya.. silalah menyampah dengan aku.. aku pun tak tahu kenapa dengan aku sekarang ni.. aku dah tak boleh dibawa bergurau.. aku dah tak boleh nak senyum depan orang macam dulu2.. dulu aku selalu aje senyum tak kira masa (macam orang gila senyum sorang2).. sekarang ni aku dah makin pelik.. nak senyum pun malas.. 

sejak ada blog ni.. aku dah makin gila.. aku dah makin kuat buat jahat.. cara aku buatkan orang sekeliling aku rasa disisihkan.. (sebenarnya aku yang disisihkan.. hahahaha) makin hari makin aku kuat rasa meluat dengan orang.. orang bergurau dengan aku pun aku tak gelak.. aku jadi menyampah dengan gurauan tu..

~ ehsan pak google ~

maaflah kepada sesiapa yang rasa disisihkan oleh aku tu.. kawan2 online.. maaf aku makin teruk.. aku akan cuba jadi aku yang dulu.. kalau aku masih tak boleh.. aku stop jek blogging.. aku layan facebook jek.. so, aku boleh la jadi macam dulu.. insyaAllah

kawan2 yang depan mata.. mana yang aku dah tak rapat tu.. sebab kau orang sendiri.. fikir sendiri kenapa.. kau orang yang sisihkan aku.. aku ok jek.. kau orang yang buat aku meluat.. 

sekian.. maaf ya.. aku akan cuba jadi macam dulu.. T__T

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

9 orang doakan kunci locker berjaya:

abieb said...

alahai sedihnye.. T.T sob3

kunci locker said...

abieb : hahaha...sedih ni..dah tak cm dlu..sadis2...nk jd cm dulu...huhuhu T__T

Pendamba Mawar said...

aku rasa ko ni dan nk kena reformat balik ni..mao??? da dijangkiti virus.. cuba pkai firewall yang mantap2 sikit..

kunci locker said...

pendamba mawar : hahaha...aku kne virus blog ni..giler blog hingga semua org tersisih ng aku...hahaha...kne berubah ni..berubah ! wakakakkaka

fierul said...

jdi dri sndri lg bgus . :)

kunci locker said...

fierul : nk jd dri sdri la ni...sbb tu kne berubah blk...sbb yg skng ni bkn dri sdri..kne berubah..berubah !! huaaaaa...hahhahah

nurul diana said...

awatlh smpai jd cm nii ?? huhuhu , sedihh , sob sobbb

kunci locker said...

nurul diana : entah la..diri ni dah tak kuat..hahaha...dah kalah..hmmm...klh dgn kuasa blogger,..nk kne kembali kepangkal jln..bulan puasa dah dkt dah...hmm

cik ifah said...

awat hang neyh? makan ubat salah kot :)