page kunci locker

Wednesday, July 20, 2011

panas hati #2 (ii)

Assalamualaikum

hai.. apa ni..? aku ingatkan gosip panas dah abez.. tak de orang yang nak ajak aku buat entri ni.. rupanya.. ish.. ada pulak tu.. siapa tuan empunya blog ni?? siapa?? buat entri panas ni lepas tu suruh aku sambung pulak.. mana aku nak tahu.. lalalalal~~~

nak baca entri minah tu?? baca ni.. panas giler aku baca
HANGAT woooo !!
klik ~> SINI

ai.. cik manis sayang oi.. kau suruh aku sambung pulak entri ko.. mana aku nak tahu kisah si debab dan si debum tu.. aku tak kenal dia orang pun.. alahai.. dia orang ni laki ke perempuan wey?? aku tak tahu la..

errkkk... eh3.. aku rasa aku macam pernah dengar si debum tu siapa.. aku rasa aku punya kawan ada kawan dengan dia juga.. dan ada juga kawan aku tu cerita pasal debum ni kat aku.. tapi aku ingat2 lupa pula.. sat na.. aku ingat balik.. hmmmm... hah.. dah ingat.. ni nak story.. HANGAT PUNYA !!

kisah 1 :
~ ehsan pak google ~

kawan aku ni kenal dengan si debum ni melalui 1 pertemuan yang tak disangka2.. kebetulan dia orang pergi kursus yang sama.. kawan aku ni aku kenalkan dia dengan panggilan Si A la.. senang korang nak faham.. hahah.. Si A ni cakap si debum ni baek sangat.. peramah.. nampak alim.. muslimah / muslim tu aku tak tahu la sebab aku pun tak kenal si debum ni siapa.. yang Si A ni pelik.. aku tak tahu jantina die.. hampeh ! hahahah

~ ehsan pak google ~

1 hari tu.. si debum ni terpengaruh dengan kata2 orang2 yang busuk hati dengan Si A ni.. tanpa mendengar penjelasan dari Si A.. si debum yang terpengaruh dan percaya dengan bukti palsu si mulut longkang... si debum pun terus memarahi Si A dan mengarahkan Si A supaya jangan menganggunya lagi.. si debum kata dia  telah dimarahi oleh ramai orang dan juga turut dimaki mereka2 kerana Si A.. tapi Si A ni tak tahu apa2 pun.. Si A ni tak tahu pun ada yang tak suka dekat dia.. si debum ni dengan tanpa fikir panjang.. dia telah membuat penyataan bahawa dia diserang oleh seseorang kerana Si A.. ramai la kawan2 mereka tahu.. Si A ni malu dan down kerana tindakan si debum.. tapi si debum buat tak tahu jek.. dia tak fikir perasaan Si A ni...

hanya kerana itu juga.. Si A ni perasan sesuatu.. kawan2 yang laen pun turut jauhkan diri dari Si A dan ada tu sampai block Si A dalam alam maya (facebook).. tanpa dengar penjelasan dari Si A.. dan kerana cerita dari orang yang hasut si debum serta penyataan si debum.. ada juga kawan yang melontarkan kata2 kesat kepada Si A...

pengajaran :

patut ke apa yang si debum ni buat? hanya sebab gosip dan bukti yang dikatakan kukuh tapi tidak benar.. dia sanggup buatkan Si A hingga down macam tu sekali..


tak patut betul.. si debum.. tak patut apa yang kamu buat itu.. kamu tak fikir perasaan orang laen.. kamu hanya fikir perasaan kamu sahaja.. sekarang kamu dah masuk dalam entri panas hati.. bagaimana perasaan kamu?? sedih? geram? marah? terpulang.. kami cuma nak membantu rakan kami yang kamu dan orang2 mulut longkang jatuhkan.. fikirkan.. kamu ada akal..


sekian~~

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

wan_cikgumuzik said...

panas hati sbb aku kena baca panjang2... hahahaahaaa

kunci locker said...

wan_cikgumuzik : haha..pns2...mmg pnjg...sbnrny nk wt pndek jek..tp aku dpt 1 lg kisah yg menarik...haha...tu yg tulis...hehe

♥yaya budak suka embun♥ said...

woi under age!
xbley panjang g ker hah??
panas aty wa derrrr
hahahahahaha







lek ar bro! jgn panas2 aty ;p

kunci locker said...

yaya budak suka embun :
haha..nk wt pnjg lg tp mls nk taip...wakaka...

Janatul Ashikin said...

errr...leh ke kalo ckp xpham......kejam kan????? hahaha......si debum bedebuk kang....adeh......penat bce..tp xpham ceritenyer...nme dkat2..

kunci locker said...

janatul ashikin : haha..bgs la xfhm..xdpt dosa...wakakak

Erin Azizan said...

hoik budak sekolah..takan ini je kot?? pendek ni...lagi panjang la weh..hohoho