page kunci locker

Tuesday, July 19, 2011

lawak sangat ke?? #2

Assalamualaikum

jom kita tambahkan lagi lawak kita.. hilangkan stress anda dengan bergelak ketawa.. tapi jangan over sangat ye.. heheheh...

Di sebuah klinik :

pak cik : doktor, telinga saya dah 2 hari tak boleh dengar sebab tersumbat kacang hijau.


doktor : macam mana boleh tersumbat ni pak cik? (sambil cuba memeriksa)


doktor mencungkil dan terus mencungkil tetapi gagal...


doktor : tak boleh keluarlah pak cik.


pak cik : habis itu macam mana, doktor?


doktor : macam inilah pak cik, pak cik balik.. pak cik ambil tips ni.. pak cik siram air kat telinga pak cik 3kali sehari.


pak cik : tapi kenapa doktor?


doktor : nanti lepas beberapa hari, tumbuh tauge. pak cik tarik jek keluar.


pak cik : =.=" (hampeh punya doktor)


sekian~~~
Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

24 orang doakan kunci locker berjaya:

Eyda Syahida said...

errrr.. baek amik vacuum je.. lalala~~

kunci locker said...

eyda syahida : kalo lawak..tak perlu nk guna logik akal...hahaha

kunci locker said...

cx's : hahaha...thnk2...heheh

@taufiqhelios said...

hahaa..budak kecik ni gile..haha!!

kunci locker said...

taufiqhelios : hahaha...smpi ati ko ckp aku giler...hahahahah...lawak kn333...hahaha

kunci locker said...

wan_cikgumuzik : tak fhm ke??hahah..pnt aku wt lawak..wakakakka

Anonymous said...

hahhahahhaha.. adk ada siri 2 plk lawak ya.. nak jadi tukang lawak plk ke.. teruskan usaha adk ya.. akak akn menyokong dari jauh...

kunci locker said...

syarifah ashikin : hahaha...dah ad org ckp blog ni suram jek..sdh jek..hahaha..skng kita tukar mood kejap...hahaha...

kunci locker said...

aesyaZealous : hahah...yg ni kurg sikit lawakny...wakakakaka

Farrah yong said...

sengal je la . hahahha

kunci locker said...

farrah yong : hahah..jgn mrh..wakakakka

Affan said...

haha.
dah tu, akar bukan tumbuh kedalam ke? hehe

kunci locker said...

affan : tu yg kita nk kne pk tu...wakakakakkaa

PeRmAtA bIrU said...

adoi... hidup erk tauge dalam telinga???huhuhuhuhu.. adoi..

TheSyafiq Mokhtar said...

kacang hijau ke masuk dalam telinga? hahahaha

Anonymous said...

hew hew hew ~

Jemari MonteL said...

aku tak dapat gelak nih wehhh O_o

Farierahasanz said...

bernas tol idea doc tuh . .tabik ah. . =P

~~kimz~~ said...

macam pernah dengar lawak nie... oooo.. peserta raja lawak tu...sape ek... oooo.. kumpulan BALAS...kan.. diorang pernah buat lawak nie ek..

TYNTHA LANA said...

menjadik jugak lawak ni,hahahah