page kunci locker

Tuesday, July 19, 2011

lawak sangat ke?? #2

Assalamualaikum

jom kita tambahkan lagi lawak kita.. hilangkan stress anda dengan bergelak ketawa.. tapi jangan over sangat ye.. heheheh...

Di sebuah klinik :

pak cik : doktor, telinga saya dah 2 hari tak boleh dengar sebab tersumbat kacang hijau.


doktor : macam mana boleh tersumbat ni pak cik? (sambil cuba memeriksa)


doktor mencungkil dan terus mencungkil tetapi gagal...


doktor : tak boleh keluarlah pak cik.


pak cik : habis itu macam mana, doktor?


doktor : macam inilah pak cik, pak cik balik.. pak cik ambil tips ni.. pak cik siram air kat telinga pak cik 3kali sehari.


pak cik : tapi kenapa doktor?


doktor : nanti lepas beberapa hari, tumbuh tauge. pak cik tarik jek keluar.


pak cik : =.=" (hampeh punya doktor)


sekian~~~
Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

24 orang doakan kunci locker berjaya:

Eyda Syahida said...

errrr.. baek amik vacuum je.. lalala~~

kunci locker said...

eyda syahida : kalo lawak..tak perlu nk guna logik akal...hahaha

kunci locker said...

cx's : hahaha...thnk2...heheh

@taufiqhelios said...

hahaa..budak kecik ni gile..haha!!

kunci locker said...

taufiqhelios : hahaha...smpi ati ko ckp aku giler...hahahahah...lawak kn333...hahaha

kunci locker said...

wan_cikgumuzik : tak fhm ke??hahah..pnt aku wt lawak..wakakakka

Syarifah Ashikin said...

hahhahahhaha.. adk ada siri 2 plk lawak ya.. nak jadi tukang lawak plk ke.. teruskan usaha adk ya.. akak akn menyokong dari jauh...

kunci locker said...

syarifah ashikin : hahaha...dah ad org ckp blog ni suram jek..sdh jek..hahaha..skng kita tukar mood kejap...hahaha...

kunci locker said...

aesyaZealous : hahah...yg ni kurg sikit lawakny...wakakakaka

Farrah yong said...

sengal je la . hahahha

kunci locker said...

farrah yong : hahah..jgn mrh..wakakakka

Affan said...

haha.
dah tu, akar bukan tumbuh kedalam ke? hehe

kunci locker said...

affan : tu yg kita nk kne pk tu...wakakakakkaa

PeRmAtA bIrU said...

adoi... hidup erk tauge dalam telinga???huhuhuhuhu.. adoi..

TheSyafiq Mokhtar said...

kacang hijau ke masuk dalam telinga? hahahaha

Jemari MonteL said...

aku tak dapat gelak nih wehhh O_o

Farierahasanz said...

bernas tol idea doc tuh . .tabik ah. . =P

~~kimz~~ said...

macam pernah dengar lawak nie... oooo.. peserta raja lawak tu...sape ek... oooo.. kumpulan BALAS...kan.. diorang pernah buat lawak nie ek..

TYNTHA LANA said...

menjadik jugak lawak ni,hahahah