page kunci locker

Saturday, June 18, 2011

sihat, sakit, suka, duka..ku rela bekorban !

Assalamualaikum

setelah sekian lama aku mencari idea untuk mengupdate blog ni... tapi 1 idea pun aku tak dapat.. sebab korang pun tahu la.. blog ni aku tulis dengan hati aku.. kisah2 sekeliling aku.. so, aku pun tak de lah idea nak update blog.. aku terpaksa biarkan bersawang.. tapi hari ni aku dapat idea.. tadi aku layan Sahabat Blogger (SB).. aku pun bukalah link yang semua orang tag or mention aku.. tetibe aku terbaca post amal espraza ni.. klik kat nama untuk usyah entri die tu.. tentang tarikh hari bapa.. aku pelik.. hari bapa tak sama ke.. so, aku pun buka.. aku bacalah.. ok.. dah tahu hari bapa.. tibe2 aku terpandang somting dalam blog die.. usyah gambar bawah ni...

~ klik untuk lebih jelas ~

aku pelik la.. aku tak pernah pun terbaca entri die ni.. yang laen semua aku dah baca... asal lak amal ni nak nangis.. kata thegarang dot com.. hahaha.. so, aku pun klik.. usyah.. korang nak baca gak ke?? ni link die.. 

SINI <-- KLIK !

die cakap die tacing sebab entri sorang kawan die yang die baca tu.. eh2.. aku pun nak tahu gak.. ok.. aku pun klik untuk baca blog brother tu.. then aku pun tersentuh gak.. alamak.. hidup die.. aku rasa gak hidup camni.. baru ku sedar.. ramai juga blogger yang senasib dengan aku.. walaupun aku tahu ramai kat luar sana yang dapat nasib lebih susah.. aku tak sangka blogger pun ramai... nak baca entri brother tu?? pi la kat blog amal.. hehe.. yela2.. tahu ada yang malas.. meh aku bagi link.. hope amal tak marah.. kredit kat amal dulu sebab die aku jumpa entri blog ni walaupun aku penah jek usyah blog ni.. tapi tak jumpa entri ni hehe.. klik bawah ni link brother tu..

SINI <-- KLIK

lepas tu aku leh lak baca entri minah ni.. atoi.. lagi tacing aku.. heziqa yoo... korang nak tahu?? die masuk contest datin tyka.. entri die.. alamak.. sedih tol.. grrr... 

SINI <-- KLIK

entri brother tu buatkan aku pun rasa nak share somthing kat korang2 semua.. baca entri yang kat bawah ni.. aku tulis lepas aku baca entri 3 orang hebat kat atas ni.. thank Amal Espraza a.k.a thegarang dot com ,, brother NurAizuddin dan heziqa yoo sebab bagi aku idea untuk menaip harini... ^_^

bawah ni link kisah2 aku tulis tu :

p/s : entri ni bukan untuk menagih simpati sesiapa.. just nak berkongsi untuk renungan.. jangan jadi macam aku.. amal dan brother aizuddin ni.. menipu family sebab tak nak dorang sedih.. korang pilihlah cara yang terbaek untuk korang jadi anak yang terbaek, soleh/solehah ^_^

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

5 orang doakan kunci locker berjaya:

Heziqa Yoo said...

tak hebat pun entry aku weyh :)

kunci locker said...

heziqa : bagi akku hebat..hebat sgt2..sebab mampu wt aku tersentuh...

Heziqa Yoo said...

tapi kaw da buat aku nanges

Ai-Sis said...

hahaha sib baik aku takde.yes!!open blog balik*

SheyPull said...

selamat beramal...




JOM singgah blog saya nak...saye sayang bapa saya...