page kunci locker

Saturday, June 4, 2011

aku memang jahat !

Assalamualaikum

ye aku jahat ! kenapa?? kepada sesiapa yang tak suka kat aku tu.. nah amek ni.. aku tulis semua apa yang korang tak suka tu dalam ni.. aku dedahkan.. dedahkan keburukan aku sendiri yang kawan aku pun sampai buat entri aku ni jahat !!

tgok gambar ni !

klik untuk besarkan..

nampak tak.. membe aku shey pull tu pun takut nak in SB sebab aku selalu buli die.. kacau die.. yang si alia natasha tu plak.. aku selalu panggil die nenek tua.. sengal.. sampai die merajuk giler2 vavi kat aku ! die boleh cakap ! nanti aku nak suruh bapak aku saman ko ! oh my god ! awek ni memang serius ! terkejut aku ! 

sampai suruh bapak saman aku tu.. fuyoo ganas ! masuk ni kira dah dua orang dah nak saman aku.. sorang lagi dak laki yang aku wat kisah cinta die tu.. peh ! aku ni memang jahatlah.. jahat tahap gaban ! hahaha..

meh la baca dulu entri dah pompuan alia si nenek tua ni mengata aku.. kutuk aku !! nak tak?? tolonglah baca sebab die kutuk teruk giler... adakah die kutuk sebab die back up si jantan yang aku tulis pasal die tu?? aku pun tak tahu la.. meh baca ni kalo nak tahu.. baca !

SINI !! <-- KLIK cepat !

hah.. nampak tak?? die kutuk aku.. dah baca kan?? peh.. terbaek.. hahaha.. tapi bak kata ada sorang tu.. aku relex jek.. hahaha.. nak baca lak pasal shey pull yang takut masuk SB tu?? tapi aku tak tahu la die ada tulis kew tak.. tapi die memang marah giler kat aku.. baca la blog die ni pulak..

SINI <-- KLIK cepat !

haha.. dah baca?? yang laki tu aku tak tahu die ada cite pasal aku kew tak.. korang carilah sendiri.. tapi untuk pengetahuan korang.. alia natasha dan shey pull ni adalah orang femes.. kat dunia nyata.. FB dan blog.. dorang ni sangat femes.. kalo dorang dah tak suka aku.. nampaknya lingkup lah aku lepas ni ! hahaha

patut ke sampai nak saman?? lu fikir la sendiri.. haha.. shey pull dan alia natasha.. jangan marah ye aku promote korang.. hahaha...

p/s : jangan hanya sebab peribadi.. kita nak bawak sampai kat muka pengadilan.. over sangat dah tu.. ce try settle cara baek.. mesti selesai cepat.. kan2.. hehe

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

5 orang doakan kunci locker berjaya:

Fahmi Jaafar said...

aku xde kawan yg tulis blog.. haha :P

SheyPull said...

thanx der.....:P
aku mane femes pun...x femes lansung....



JOM singgah blog saya nak... kalau-la-orang-kat-malaysia-boleh-buat mcm niee

Orang Kampung said...

jahatnya Kamu.. hahaha

Datin Tyka said...

wah retis kene tuduh..

Alia Natasha said...

okbye, tak perasaan pulak tak pernah komen :D