page kunci locker

Wednesday, May 18, 2011

~ WAJAH BARU !! ~

Assalamualaikum

hai korang.. wah.. rindunya kat korang semua.. maaf la aku lama menghilang.. mesti korang rindu kat aku kan.. ceh.. perasan giler aku.. sila lah muntah !! hahahaha...

ok2.. aku hilang bukan sebab apa.. tapi sebab aku nak exam tapi lom exam pun lagi aku dah tak sabar... so.. aku pun kembali jek r awal2.. hahah..  

lupakan pasal aku hilang tu.. sebabnya sekarang aku dah kembali.. tapi tak janjilah ea.. sebab mungkin akan hilang lagi !!! hahaha...

ok.. baca tajuk tu.. fuh !! 
KUNCI LOCKER KEMBALI DENGAN WAJAH BARU !! 

ok.. tak caya.. tgok ni.. biar gambar yang bercerita.. hehe...


selepas gambar yang atas ni ada lagi 1 perubahan.. tapi tak de.. 
lupa nak printscreen.. so.. tak adalah gambarnya.. heheh.. maaf ye.. 




perubahan keseluruhan !! hahaha.. 

nampak tak?? semangat tak aku nak kembali untuk korang?? hehe.. aku kembali sebab korang.. rindu korang.. hahaha.. ni rupa baru aku... tak ada dah aku yang lepas.. aku akan sentiasa pandang ke depan.. tak ada dah pandang ke belakang.. hehe.. thank korang sebab sokong aku.. ceh ayat aku.. haha..

P/S : mari sama2 berjuang demi dunia blogger kita ni !! fuh !! hahaa

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

14 orang doakan kunci locker berjaya:

no_answer said...

selamat berwajah baru !

Farierahasanz said...

wow.!! wow.!! wow.!!

erk ,suka suka suka!!

oke , aku gedix.!! hahaa

Orang Kampung said...

wahhhh.. kunci loker dh kembali..
hehehe..
slmt berblogging kmbali..

Hackers said...

BLOGGER OTAI SUDAH KEMBALI...CHAIIYOOKK

rebecca melessa said...

haye kunci loker!ptt la lama xde kt SB :)

fierapirot said...

weh pandang tepi lak...=)..hehehe..selamat kembali yg penting aku tak rindu ko..hahaha

kunci locker said...

errr...hehe...thnk korg...huhu...

HeziqaMushadadLee said...

header kaw tak sehensem header aku pakcek..haha =))

p/s:sape rinduu kaw?haha

kunci locker said...

ap lak otai pe ko ni??ko yg otai la !! hahaha

Noraien said...

weeeewwwiiitt,cun laa blog baru..

selamat kembali menjadi blogger..haha ^^