page kunci locker

Wednesday, April 13, 2011

~ minang dalam facebook?? ~

Assalamualaikum

hah.. mesti korang tak caya tajuk atas ni.. tapi ni la kenyataannya... apa yang aku bakal kongsi ngan korang ni adalah kisah benar.. kisah pasal sorang jejaka kacak blogger ni yang meminang sorang awek blogger yang manis kat dalam facebook... dalam group sahabat blogger (SB)..

masa tu kita orang tengah dok komen2 pasal nak jumpa dan makan ABC kat KL.. tetibe jek mamat ni dengan tak malunya.. tak2.. silap.. dengan 'gentleman'nya.. dia komen..

"yup...xmo blaja dah nak kawen ngan siti noraien...lak..." 

peh.. terkejut aku.. wow !! giler mamat ni.. cakap kawen ngan anak orang relek jek.. peh !! tabik r wey.. dah.. aku malas nak cakap banyak.. korang tengok lah gambar ni !!







tengah syok2 aku dok komen pasal shey pull tu ajak siti noraien kawen.. tetibe jek awek SB aku ajk aku tunang.. wat ??!!! pompuan ajak aku tunang !! wow.. mampos aku.. mana nak cr duit ni.. tapi aku ni kan penyayang.. hehe.. bukti cinta SB... aku pun setuju.. so.. sekarang ni aku dengan noorfatahiah zohardin dah bertunang... bakal kawen lepas kitaorang abez belajar.. hehehe.. 

shey pull & siti noraien.. aku tuntut.. aku dan semua blogger laen jadi saksi shey pull minang ko siti noraien.. so.. cepat2 kawen tau korang... nak makan nasi minyak korang... tapi aku ada pendapat ni..

kita kawen sama2 jom !!
ko nak jimat kos.. ni cara aku bagi..!! hahah

jemput datang blog membe2 locker.. :



Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

Noraien said...

erk??malu giler aku..adesss,tue gurau2 jelaa..xkanlaa epul nak kwen ngn aku..dye pown dah ade mkwe laa LOCKER :)

nk mkan nsi mnyak korg dulu LOCKER & FATAHIAH !!!hehe

FATA,aien nak jd pengapit ea..hahha

yad'z said...

arghhh... ape niehhhhh... jahat!!!! putus!putus! ahahahaha :P

SheY PuLL said...

isk2.....giler la, aku pulak yg kene...lambat lagi koot...2 tahun lagi...:) mau kumpul duit lu klu nk kawen pun...

kiteorang gru je la..kan ain =)

nk mkan nsi mnyak korg dulu LOCKER & FATAHIAH !!!hehe

LOCKER,aku nak jd pengapit ea..hahha

sengat said...

eeeuuuuuuwwww..... JOM!!!

Aezudin said...

ne aku rase nak bertunang jgk ne..haha

Jemari MonteL said...

mazhab mane korang ikot nihh... isk isk isk <--- tetibe jadik ustajah :p

hafiz hafizol said...

Hahaha.. LAwak la ko nie Kunci Loker.. Huhuhuk.. Semoga berbahagia ngan Norfataniah taw.. Huhuhuk..

Eyda Syahida said...

nakalle korang. hahah