page kunci locker

Saturday, April 23, 2011

~ kartun dari Yazid torpedo ~

Assalamualaikum

korang tengok ni dulu..

         
~klik kartun utk ke blog yazid torpedo~

hah.. korang nampak tak.. yang kartun tu Yazid torpedo yang bagi kat aku.. ahaha..
korang ada dapat tak?? yang ada tu.. diam2..
yang tak pernah dapat tu.. haha
jangan jelez.. weekkk !!

peh !! bro.. memang terbaeklah kartun ko wat..
korang tengok..
sama tak kartun tu dengan aku?? hahaha
jelez lettew.. hehe

hah.. macam mana aku boleh dapat??
caranya adalah.. aku email kat yazid torpedo ni.. minta kartun..hehe
mula2 aku minta kat SB.. 
aku puji blog die cantik.. banyak kartun.. then aku bodek la..
so.. die soh aku bagi email kat die.. hehe

kalau nak.. pi minta sendiri !! hahaha....
yang ni aku dapat free..
kalo korang nak.. tanya die free ke bayar.. haha

p/s : kredit wat Yazid torpedo sebab watkn aku kartun..
 cepat giler die wat kartun ni.. hahahaa... 
pape pn.. kartun ni memang cantik n smart giler..
thank bro..

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

Anonymous said...

kena bayar tak ??

AnakPakZohar said...

eleehhh... saya pun ade lahhhh...... *ayat jeles

Anonymous said...

smart..nanti bodek die gaklah..hoho..=)

singgah and follow kuncilocker

kunci locker said...

srikandi cinta : kalau die wat segment..tak kne bayar,,kalo die baek hati..tak kne bayar juga..tp hanya 1 gambar jek yg die terima sbg free...yg laen kne byr..haha

Noraien said...

aien pown ade laaaa...hehehe :)

comel2 kartun nyer :)

pelesit budiman said...

ye bley wat kjan ke??? nak jgak ar...

athirahassin said...

yazid pun pnah bt kat ak doodle ni.. heheh :)