page kunci locker

Thursday, January 12, 2012

ingin bersara awal?

Assalamualaikum


~ ihsan google ~

Korang nak bersara awal tak? Aku sendiri pun nak bersara awal, sebab aku malaslah. Aku nak rehat, aku nak bangun tidur tanpa ada masalah, tanpa tergesa-gesa nak pergi kerja. Aku nak duduk baca paper sambil tunggu jer bini buat sarapan.

Malas kot kerja-kerja ni, bosan, mengantuk, penat, bazir macam-macam. Hidup terkongkong dan tak rasa kehidupan sebenar. Aku nak bebas. Korang pun mesti nak macam tu juga kan. Kalau korang nak, jom la sama-sama kita bersara.



Anda ingin bersara awal? Sila ikut seperti dalam gambar dibawah ini.


~ ihsan google ~

Hah, ikutlah macam dalam gambar tu, taip "PENCEN" dan hantarkan ke 33321. Seterusnya anda akan dapat mesej sebegini.

" Kepala otak hang! Hang ingat pencen ni macam undi akademik fantasia ke hah, p kerja sana! Pemalas! "

Hahahaha... Padan muka ampa semua, nak pencen cepat konon, hahahha... Kerja itu satu kewajipan untuk kita semua, apa nak makan kalau tak kerja.. Hahaha..
Entri bodoh-bodoh jer, saja nak melawak.. hahaha.. Peace no war ^^v

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

1 orang doakan kunci locker berjaya:

yad'z said...

hahahahaa.... ini macam punya pencen pun ada ka incik.. eheheeh