page kunci locker

Thursday, September 15, 2011

penyanyi najwa latif kantoi luahkan sayang kat seorang blogger lelaki...

Assalamualaikum

Hai kawan-kawan.. Hari ini Najwa Latif ingin nyanyi lagu "muka buku" khas untuk kalian.. Errrkkk... Hahaha.. Ok, aku over pulak. Sekarang aku akan terus straight to the point. Aku malas nak korang baca panjang-panjang..

Hari ini iaitu petang tadi telah terkantoi apabila aku melihat opss... Hah, apa yang tertera di tajuk entri ini. Itulah dia. Korang tak perlulah nak teka-teka.. Hahaha.. Dan siapakah blogger lelaki yang bertuah itu?? Mari kita usyah.. Aku dedahkan gosip yang melodi belum tahu lagi.. Heheheh...


Eh, ni lagu dia.. Dia komen entri dengan lagu mula-mula. Saja ambil feel.. Hahaha...


Eh, ni komen aku dengan Najwa Latif.. Oh lupa tadi Najwa Latif approve aku sebagai kawan dia kat FB.. Bangga aku sat bila artis add aku sebagai membe FB dia.. FB betul punya bukan fan page ok.. Hahaha... Berpeluang aku untuk komen bersama artis di facebook.. Ko ada? Hahahaha...


Hah, tengok tu. Alamak.. Najwa Latif dah buat single terbaru la.. Ya ke? Bila? Aku tak tahu pun.. Tapi lagu ni lebih sedap dan merdu.. (aku dah dengar ke??) Hahaha.. Tengok la aku beruntung dapat jadi orang pertama yang dengar single terbaru Najwa Latif.. Ko ada? Hahaha... (ayat saja kasi panaskan.. Hehehe)


Oh ok.. Aku terkejut beruk bila dia cakap ni.. Eh, aku lah tu blogger lelaki yang bertuah Najwa Latif luahkan sayang tu.. Alamak.. Malu-malu.. Wah ! Kena bersedia aku ni nak masuk TV sebab artis sayang aku.. Hahahah... Kena bersedia untuk berdepan dengan TV.. Kena berani cakap "no komen". Habislah aku terkenal lepas ni.. Hahahah *bajet famous.. Wahahahaha...

Tengah bersuka ria gelak ketawa dengan Najwa Latif.. Alih-alih ada yang mai menyampuk..



Hahhahaha.. Itu kawan baik aku Eyda Syahida.. Apabila dia nampak post aku terus dia siasat dan.. Itu pula blogger famous Pendekar Berkuda.. Kenapa dorang cakap tertipu.. Sebab tu fake FB la ! Hahahahahah !! Ok aku dah jatuh kerusi gelakkan orang yang semangat baca entri ni... Hahahaha !!


Sebenarnya acc FB tu saja-saja buat nak tengok berapa ramai yang akan tertipu.. Hahaha.. Dan sekarang ni ramai pula yang like status aku sebab aku komen dengan artis Najwa Latif.. Penyanyi lagu terkenal muka buku yang jadi kesayangan ramai.. Hahahah...

Puas aku dok gelak taip entri ni.. Hahahah... Kalau betullah Najwa Latif tu komen memang sekarang ni aku dah dok angau.. Hahahah... Agak-agak korang Najwa Latif baca tak entri sengal aku yang dok merepek ni? Hahahah... Untunglah kalau dia nak bacakan.. Dia kan bizy ngan persembahan.. hehehe..

Jom Like Usyah Najwa Latif !!


#entri ini hanya gurauan semata-mata#
p/s : Saya suka lagu muka buku.. Korang? Hahaha.. Najwa Latif, saya orang Muar Johor.. Dekat jek ngan Batu Pahat, bila boleh jumpa? Okbai.. Hahahaha... :P

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

17 orang doakan kunci locker berjaya:

Miss Butterfly said...

ngengade betolla budak nihh.. grrrr.. naseb mention kawan baik.. hahaha hadoiii.. =__='

Pendamba Mawar said...

kalau la najwa latif baca ni..mau nye ko kena saman..fikir2 kan nama baik orang taw..:))

AZRI said...

untunglaaaa....blogger retis ngn retis

ehaminnie said...

aduh~ mati2 lah percaya!hahaha xP

nia marlissa said...

gelak guling-guling . igt btul tdi

Nyamuk Terbang said...

pnat oo aku nyanyi lgu 10 bdk blogger td..gara2 dak najwa nie

nur amalina athman said...

fb dia imratul najwa..ko tak add dia??:)

Farhan Hanif said...

cehhh...mcm pernah tgk je fake akaun tu...

Cik Yuyu said...

ishhhh..mencinye...tertipuuuuuuuuuuuuuuuuu. chait! :PP

Lam A'Aini said...

kunci loker ni memang nak kena . . hampeh betul :P . .

ary hampir percaya dh yuyu n lyssa . . skunk najwa latif plak . .
aiiyok . .

kunci locker said...

hahahah...aduh...kesian korg tertipu kn...hahahha :P

suha said...

ingatkan awk tertipu,rupanya cik suha lak yg tertipu (^_^)

RinsyaRyc said...

hehe..<<tak kenal ah dengan najwa latif. ape lagu dia?

http://bulatmata.blogspot.com/

saira said...

haha.. najwa latif dh like blog nie.. untung la.. hehe.. how abt your feeling now, KUNCI LOCKER.. sronok x? dia siap post kat wall ''muka buku'' dia tw,not the fake pny.. i dpt tawu pon dari ctu..tahniah ye, sbb najwa dah tertarik ngn blog anda :)

Syazwan Youb said...

aku dah mula konfius , saper tipu saper . Adakah

Fake Account tipu ko , kendian ko tipu kamilah nie ?