page kunci locker

Saturday, August 13, 2011

makcik hajjah sitt al-wuzara semakin melampau !

Assalamualaikum

mak cik hajjah sitt ni memang semakin melampau ! Panas betul hati aku bila membaca macam-macam tentangnya. Aku geram-geram !

kepada sesiapa yang belum tahu siapa dan apa yang makcik hajjah sitt ni buat hingga buat aku marah. Mari aku nak beritahu kalian. Kepada umat Islam, sudah semestinya kalian akan sangat marah dan terkejut dengan apa yang makcik hajjah sitt ini lakukan.

makcik ini telah menghina dan mencaci agama suci kita Islam dan juga dia telah menghina Nabi kita Rasulullah s.a.w. Melampau benar perbuatan makcik ni.

Selama ini aku malas nak menulis tentang makcik ni, tapi hari ini aku tidak tahan apabila aku masih lagi melihat makcik ini menggelar Nabi junjungan kita dengan panggilan ba** ! Aku tak boleh terima ! Nabi aku tu ! Beliau sanggup berkorban demi umatnya ! Berani betul makcik ni ! Kau berkata dengan suka hati sekarang, kelak kau akan rasa bahangnya api neraka selagi kau tidak bertaubat ! Hina sungguh kau makcik perasan bagus !

Selagi kau tidak meminta maaf dan keampunan kepada Allah, Rasulullah dan umat Islam, tiada maaf bagi aku untuk kau !

Tolong hentikan panggilan kau itu terhadap Nabi kami umat Islam kerana perit benar aku mendengar kau panggil begitu ! Aku tegaskan, HENTIKAN PANGGILAN ITU !

Kau panggillah aku apa sahaja kau nak, jangan nabi kesayangan aku. Air mata aku mengalir melihat perlakuan kau. Aku berharap agar Allah tidak menutup pintu taubat dan keampunan untuk kau. Sekian !

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

8 orang doakan kunci locker berjaya:

Sara Cullen said...

kalau tegur pun dia tak dengar, kita hanya mampu berdoa untuk dia...^^

Miecyber said...

Semuga Allah memberi pembalasan nyer..

Aziatun Ayub said...

tak habis habis lagi ye cite pasal mak cik nie...adehhh..bila laa makcik nie nk stop kan sume..

fifipinky said...

semoga Allah membalasnya...

Cik Baju Kurung said...

cbk penah mesej dengan die kat fb . dah tegur die tapi dia tak layan . die tetap menghina Allah and NAbi Muhammad .

Nyamuk Terbang said...

terbakar kot hati bila bca smua tweet dia
blog2 dia
komen2 dia

C i k P i p i T e m b a m said...

mula2 baca mmg hati rasa dirobekkkk ! smpai hati dia kan . kalau taknak masuk Islam pon xpyah la nak hina2

Nurmaisarah Ismail said...

Makcik tuh bagus sangat ke nak kutuk nabi kita. Tempeleng je makcik tu! Saya yang mmbaca entry ni pun rasa mcm nak hentak2 je lappy ni. Semoga Allah membalasnya. Cool down :D