page kunci locker

Thursday, November 24, 2011

video hantu paling sengal.

Assalamualaikum

Aku rasa aku dah lambat gila dah buat entri pasal video ni.. Tapi aku nak buat juga.. hahaha.. Sebab aku tengok video ni memang macam haram jadah jek.. Tengok la sendiri.. Malas nak ulas panjang.. hahaha


Ada banyak lagi video macam ni kat youtube.. Korang search lah sendiri kalau nak tengok lagi.. Semua sengal-sengal jek.. Budak-budak takut la.. Kita yang besar ni gelakkan jek lawak dorang yang boleh dapat istilah  "lawak bodoh"... hahahaha
p/s : kalau nak buat video pun jangan la macam ni.. sengal noh.. hahaha.. main-main bab mati lak.. sekeh jugak korang ni kang.. lalalal :P

Maaf Sekiranya Entri Hari Ini Kurang Menarik Dan Maaf Juga Sekiranya Ada Terkasar Bahasa Yang digunakan ^_^

5 orang doakan kunci locker berjaya:

aydah ahmad said...

nak ketawa dulu boleh ? hahhaha

*takboleh nak tengok . line lembab cam silakee -__- huks

RinsyaRyc said...

nak ketawa aje boleh ? Muahemohemo

*takboleh nak tengok . line lembab cam sipot -__- hiks

Hanif said...

ketawa dulu baru tengok...hahahaha

AdliaFarhana said...

elok sangat la tu,mule2 kemain lagi ngaji,alih2 joget,dgn pegang quran sekali